Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bootje varen..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bootje varen..

tijdens de gentse feesten eventjes met de bootjes gevaren....
    dit zijn de twee leukste

laat maar horen wat jullie ervan vinden
    groetjes aline
    groetjes aline

Re: bootje varen..

Eerste vind ik wel mooi gedaan, maar ik had wel stuk boot eraf gelaten, maar hem mooier.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

heb er ook aan gedacht, maar er ging toen teveel verloren van het water...
      bedankt voor het kijken
      groetjes aline
      groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
        heb er ook aan gedacht, maar er ging toen teveel verloren van het water...
        bedankt voor het kijken
        groetjes aline
        Vind je dat? Ik zou links ook die paar cm wegcroppen, dus vlak naast het witte van de boot. Ik vind de foto dan alvast veel krachtiger. Het wit trekt te veel de aandacht weg van het spetterende water.

De 2de is ook een leuke. Jammer van het meisje vooraan, maar dat heb je op zo'n momenten niet te kiezen. Links een heel fotogeniek meisje.
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

heb even jouw suggestie gedaan en ik moet toegeven...het is krachtiger
          bedankt voor de tip

heb de foto herbewerkt en ik vind de kleuren iets anders, mijn idee of is dat zo?
          groetjes aline
          groetjes aline

Comment

Hoi Aline,

De gecropte versie is beter hoor. Er zit veel meer dynamiek in de foto.

De kleuren zijn heel mooi en het water is mooi bevroren door de snelle sluitertijd

De jonge piraatjes zijn, ondanks het harde licht ook geslaagd. Doordat de scherpte op het linkse meisje ligt gaat hier de meeste aandacht ook naar toe.

Groeten,

Mipstoo

Comment

De crop is knap hoor.
              Lekker scherp en dynamisch

greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

mooie foto's
                iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                  De crop is knap hoor.
                  Lekker scherp en dynamisch

greetz
                  Cheeta
                  mee eens, veel beter.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bedankt voor alle leuke commentaren
                    daarom vind ik dit zo'n leuk forum, je krijgt raad en dan zie je in wat er nog beter kan
                    groetjes aline
                    groetjes aline

Comment

daarom vind ik dit zo'n leuk forum, je krijgt raad en dan zie je in wat er nog beter kan
                      groetjes aline
                      En ik vind toch de eerste foto de beste... er zit evenveel dynamiek in m.i. en net iets meer verhaal. De tweede vind ik een beetje jammer van de onscherpte, de beperkte DOF op het voorste kind, maar ik vind hem ook een mooie compo hebben.
                      Alleszins heel goed bezig... het oog is er en de techniek beent bij.

Comment

ben reuze blij dat ik hier zoveel kan bijleren...
                        ik meen het : geen betere manier dan je zaken hier te tonen en dan eerlijke opmerkingen en bedenkingen te krijgen
                        je denkt altijd dat je "iets" hebt totdat een ander je erop wijst dat het ergens voor een verbetering nog vatbaar is
                        groetjes aline
                        groetjes aline

Comment

heb even jouw suggestie gedaan en ik moet toegeven...het is krachtiger
                          bedankt voor de tip

heb de foto herbewerkt en ik vind de kleuren iets anders, mijn idee of is dat zo?
                          groetjes aline
                          Crop vind ik toch beter, knap, nu trekt het je zicht naar de hand en het water. Boot leidde me teveel af van je onderwerp.
                          Kleuren en/of licht is inderdaad anders maar het stoort zeker niet.
                          Knap gedaan.

Greetz Joeri
                          Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Working...
                          X