Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hey Digipx mooie compo kleuren zitten lekker knap werk
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Wat is dat nu voor reactie? Je zal niks zeggen maar je zegt toch iets...
Je vraagt erom. Mooi plaatje - en dat is het dan ook maar.
Waarom veel geld uitgeven voor een camera en lens als je de foto kan kopen voor 1.50€. Het resultaat is IDENTIEK De foto mist elke vorm van persoonlijke inbreng en hoort voor mij tot de afdeling kitsch. AUB.
Waarom veel geld uitgeven voor een camera en lens als je de foto kan kopen voor 1.50€. Het resultaat is IDENTIEK De foto mist elke vorm van persoonlijke inbreng en hoort voor mij tot de afdeling kitsch. AUB.
volgens mij denkt Nerdifant dat dit een echte postkaart is waar je een foto van genomen hebt.
maar als ik je tekst boven je foto lees bedoel je dat je zelf een postkaart wou maken, of ik vergis me
ik vind het wel mooi gelukt alleen stoord me 1 dingetje en dat is de tekst in je foto.
ik zou die iets meer naar links plaatsen.
voor de rest vind ik het
NIKON D5000 + NIKON D60 18-55 VR KIT + NIKON D90 Sigma DG 70-300mm f/4.0-5.6 Macro, Sigma 70-200mm F/2.8 II EX DG APO Macro HSM .
Ach zo... waarom een piano kopen en dan zelf een sonate van Bach spelen als zoveel goeie cd's bestaan met bach? Om het plezier natuurlijk!
AUB
Als je de tekst naar links zet, zet hem dan ook iets hoger.
Wat me een beetje stoort in deze foto is de groothoekbolling. Ik zou proberen van er een kleine lenscorrectie op aan te brengen. Vooral rechts vind ik de scheve gebouwen die naar de lucht kijken ietwat storend.
Verder is 't een goed genomen foto van een mooie plaats, uitnodigend, een plaats op een postkaart waard.
Comment