Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in een klein stationetje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• in een klein stationetje

een tijdje geleden zijn we dit oude stationetje gaan bezoeken .
    de meeste foto's vielen wel wat tegen (nog veel te leren maar ben dan ook nog maar een paar weken bezig ) en daarom ook graag wat comment op degene die ik beter vind .
    (ze zijn wel allemaal met de orginele lens van canon getrokken )

mvg

heb hier een betere versie gezet ( 01/08/09) vorige was de verkeerde (onafgewerkte versie )

mvg
    Last edited by whitte; 1 augustus 2009, 18:52.

Re: in een klein stationetje

Hoi Whitte,

Ziet er een leuke locatie uit waar volgens mij veel uitgehaald kan worden.

Over de foto's:

De eerste foto is leuk, compositie . Op passen met bewerkingen maar hier ziet het er allemaal goed uit. Misschien had je een beetje met de DOF kunnen spelen.

De tweede foto is van compositie ook goed, maar de bewerking is hier wat slordiger gedaan. Rond het dak van de wagon is alles een beetje slordig gedaan. De wolken ogen ook niet meer natuurlijk. Pas op met bewerkingen, goed gedaan kunnen ze heel mooi zijn, maar ze kunnen snel ook een foto verpesten. In dit geval ligt het een beetje tussen de twee.

De derde foto heb ik persoonlijk wat last met de vignettering of inner shadow. Het dak van de constructie staat er ook net niet helemaal op en de struiken in de voorgrond hebben hier niet echt een meerwaarde.

Alle drie leuke plaatjes maar volgens mij kon er net dat beetje meer uit gehaald worden.

Scherpte en composities zijn meestal goed maar de bewerking moet je dus mee op passen.

Nog veel fotoplezier.

Mvg
    Mipstoo

Comment

Re: in een klein stationetje

thx voor de reactie ,deze ga ik zeker in men achterhoofd houden voor de volgende reeks .

maar ik ondervind dat bewerkingen toch iets heel persoonlijk zijn ,sommige vinden het echt niets en anderen vinden het surrealistische eraan heel mooi (net zoal ik).

ik wil nog even megeven dat deze reeks allemaal HDR's zijn .
      en dat we daarin nog in onze testfase zijn (of hoe moet ik dat zeggen )

mvg

Comment

Working...
      X