Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgische kust

    tips?









    http://www.dannydemeyer.be

  • #2
    Re: Belgische kust

    3de foto vind ik wel leuk, wolkenband juist boven rij appartementen, precies of appartementen allemaal eigen wolk boven hen hebben.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

    Comment


    • #3
      Re: Belgische kust

      Alle drie mooi van kleur en scherpte zit ook goed.

      Voor de eerste was de compositie misschien beter geweest als de redders links hadden gestaan. Maar dat is een persoonlijke mening.

      De tweede heeft een mooie diepte, ik had misschien liever wat meer beweging gezien in de lopende jongen. Maar ook weer persoonlijk

      De derde vind ik heel leuk, hoe de wolken de lijn van de flatgebouwen volgt, maar ik vind het iets te veel lucht, misschien kan er bovenaan nog een beetje af. Maar weeral persoonlijke meningen

      Comment


      • #4
        Re: Belgische kust

        Hoi,

        De eerste foto, daar zit, naar mijn mening, de compo niet helemaal lekker. Daar waar de mensen juist naar kijken is afgekapt en achter hun rug is een zee van ruimte
        Ik denk echt dat de foto veel pakkener geweest zou zijn als je in de kijkrichting meer ruimte had gelaten.

        De tweede foto vind ik een leuke Mooie compo. Je zou eventueel de horizon iets kunnen rechttrekken (loopt wat af naar links)

        De derde foto heeft, wederom naar mijn mening, veel te veel lucht...
        Een mooie compo zou zijn geweest als de meest rechter wolk (voor de kijkers) precies in de hoek zou uitkomen en er dus meer voorgrond te zien zou zijn geweest.
        Een regel (waar je natuurlijk altijd van kunt afwijken) is 1/3e -2/3e. (zoals in foto 1 en 2 )

        Al met al leuke foto's

        Comment


        • #5
          Re: Belgische kust

          Ik sluit me aan bij Monica.

          Groetjes.

          Comment


          • #6
            Re: Belgische kust

            Vind dat op de eerste foto de golfbreker iets lager mocht gestaan hebben. En de redders links.

            Op de tweede foto zou ik de persoon in het midden laten lopen. (En een truitje geven van een goeie Italiaanse ploeg Juve ofzo )

            3 is een heel mooie foto
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

            Comment


            • #7
              Re: Belgische kust

              Bedankt voor de commentaren allemaal
              http://www.dannydemeyer.be

              Comment


              • #8
                Re: Belgische kust

                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Je zou eventueel de horizon iets kunnen rechttrekken (loopt wat af naar links)
                Heel veel kan er niet recht getrokken worden, mijns inziens, want je zit met een vervorming van de lens waardoor je nooit een rechte horizon kunt krijgen.

                De wolkenpartij met de flatgebouwen is een mooi beeld. Ik zou boven ook wat afcroppen.
                De eerste volg ik vorige comments. Het interessante ligt rechts en dat zien we nu niet.
                Al doende leert men...

                Flickr

                Comment

                Working...
                X