Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Testje met nieuwe nikon D300
Collapse
X
-
-
Re: Testje met nieuwe nikon D300
Daarom vraag ik ook de mening aan jullie ,de Hommel of hoe noemen jullie zo een beestje was de bedoeling om scherp te krijgen ,de andere insekten zaten bij op de bloem ,en die moesten eigelijk niet mee beoordeeld worden ,en nieuwe fototoestel met een heel andere menu structuur tegenover mijn andere is duizend maal meer uitgebreider ,daarom ook vandaag gaan proberen .
Maar alvast bedankt voor jullie mening .
Groetjes
ArdesignNikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Comment
-
mis wel een beetje scherpte.
Proficiat met je nieuwe cameraNikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
Persoonlijk zou ik je willen adviseren om je instructieboekje eens door te nemen ten aanzien van het scherpstellen. Dat punt verdient verbetering bij het fotograferen.
Ten tweede is de compositie van de foto niet goed. De 'hommel' zou op een andere plek op de foto gepositioneerd moeten worden. Op deze website is een goed instructie te vinden hoe je de compositie kan verbeteren: http://www.belgiumdigital.com/infocu...compositietips
Als laatste wil ik je wijzen op de achtergrond van de foto. Die achtergrond is wazig, maar niet wazig genoeg. Je kunt dat verbeteren door een grotere lensopneing te kiezen (een lager diafragmagetal). Daarvoor is het echter wel nodig dat je niet op de automaat fotografeert. Kies diefragmavoorkeur keuze en ga naar het kleinst mogelijke diafragmagetal. Het toestel kiest dan een sluitertijd die bij die lensopening past.
Comment
-
Comment