Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlinder op hand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vlinder op hand

OK, ik heb ontzettend mijn best gedaan om hem eindelijk eens scherp te hebben. Hopelijk zit er op z'n minst een positieve evolutie in.

En oeps ja, ik ben nog maar eens vergeten om mijn shutter speed hoger te zetten. Aandachtspunt voor de volgende sessie!

Camera Model: Canon (Canon EOS DIGITAL REBEL XS)
    Lens Focal Length: 47.00 mm (EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS)
    Shutter Speed: 1/60 sec
    F-Number: F5.6
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/1

Graag jullie meningen en als jullie het niet erg vinden evt tips over welke instellingen ik best anders gedaan had.
    onderweg...
    Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

Re: Vlinder op hand

Sluitertijd is goed hoor. Te veel storende elementen die meespelen in de achtergrond, vooral het toestel rechts. Ik zou er dan ook een vierkantje van maken, en rechts wegcroppen. Zelfs de vingers moeten er niet helemaal op, omdat de vlinder het onderwerp is, en niet de hand op zich.
    Uw titel is trouwens fout... 't is vlinder op arm .

Comment

Re: Vlinder op hand

Tja, tegen dat de foto goed zat was ie idd al naar de arm vertrokken. Hij is getrokken in een vlinderserre, dus het apparaat op de achtergrond daar kon ik jammer niet omheen.
      Heb net eens geprobeerd om hem te croppen, maar ik heb de indruk dat dan veel van de "foto" verloren gaat?
      Ik heb de kleuren iets krachtiger gemaakt, dat vind ik dan precies wel geslaagd.

Maar nu valt me precies wel op dat de vleugels van de vlinder nog niet helemaal scherp zijn???
      onderweg...
      Canon 7D; 24-70mm 2.8; 50 mm 1.8; 85mm 1.8

Comment

Working...
      X