Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemetjes en bijtjes...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloemetjes en bijtjes...

    Hallo allemaal,

    'k ben gisteren naar de plantentuin in Meise geweest... 'k heb naast bloemetjes, ook hier en daar een beestje gevonden om op de lens te plakken.

    Deze bij was zo lief om na mijn eerste reeks mislukte pogingen nog eens terug te vliegen en toch nog een bloemetje te proeven...




  • #2
    Re: Bloemetjes en bijtjes...

    Veel geziene compo, heb het zelf ook gedaan. Maar zeker iets dat iedere beginner eens moet doen

    IK mis hier wel scherpte op de ogen van het beestje, verder zit er ook iets niet juist met de kleur.


    Groet Flash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Bloemetjes en bijtjes...

      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Veel geziene compo, heb het zelf ook gedaan. Maar zeker iets dat iedere beginner eens moet doen

      IK mis hier wel scherpte op de ogen van het beestje, verder zit er ook iets niet juist met de kleur.


      Groet Flash
      Ga mee
      Ik vind het wel goede compo's
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Bloemetjes en bijtjes...

        Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
        Veel geziene compo, heb het zelf ook gedaan. Maar zeker iets dat iedere beginner eens moet doen

        IK mis hier wel scherpte op de ogen van het beestje, verder zit er ook iets niet juist met de kleur.


        Groet Flash
        Bedankt voor je reactie
        Mja... nu ik verder door het forum gekeken heb, verdien ik inderdaad niet de originaliteitsprijst

        Kun je me even helpen? Als de scherpte niet op de ogen zit... waar zit ie dan? (vleugeltjes?)

        Wat de kleuren betreft... 'k heb eigenlijk niets veranderd aan het resultaat van het toestel. (alleen een crop gedaan) Wat is er verkeerd aan? Ik vond eigenlijk het contrast tussen die hele bleke bloempjes heel mooi, waar de kleur van de stuifmeelkorrels en de bij meer bij elkaar aansloten.

        Comment

        Working...
        X