Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret in Cordoba - Andalusië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zelfportret in Cordoba - Andalusië



    1/500 - f/2.8 - iso 100


    wat vinden jullie ervan of

    grtn Ingrid
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

    Vind ik best wel heel tof hoor, jammer dat spiegel niet iets groter was, maar ik kan het best smaken.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

    Comment


    • #3
      Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

      goed gezien...
      groetjes aline
      groetjes aline

      Comment


      • #4
        Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

        heel knap gezien en scherp waar hij scherp moet zijn Persoonlijk zou ik bijsnijden tot boven de spiegel. De wazige schotel trekt IMHO te veel de aandacht
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

          Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
          heel knap gezien en scherp waar hij scherp moet zijn Persoonlijk zou ik bijsnijden tot boven de spiegel. De wazige schotel trekt IMHO te veel de aandacht
          eigenlijk wist het niet goed schotel erbij of eraf te laten, soms twijfel ik nog wat is het best, maar dat zal waarschijnlijk wel groeien met de tijd, wou eerst een bevestiging van een ervaren persoon zoals U bedankt, hier de aanpassing,




          toch veel beter


          PS Aline en Joeri ook bedankt voor de reactie

          grtn Ingrid
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

            Ik vind de update beter !
            Mvg, Marc
            Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
            http://fotos.mdlfoto.be/

            Comment


            • #7
              Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

              Ah... zo zie jij er uit

              Update is veel beter. Het onscherpe deel van de foto brengt inderdaad weinig bij, tenzij voorzien, zoals bij de tweede, in een passend kadertje. Ook daar kan je nog wat veranderen en de ruimte boven en onder hetzelfde maken, en gaan om het kader helemaal centraal te plaatsen. Kijkt gewoon lekkerder.

              Comment


              • #8
                Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

                Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Ah... zo zie jij er uit

                Dacht om me via deze weg eens bekend te maken, heb de mogelijkheid nog niet gehad om eens mee te gaan op zo'n Shooting Days, wat ik wel eens zou willen meemaken om iedereen wat beter te leren kennen en uiteraard ook foto's te maken.
                Hopelijk valt het wat mee

                Update is veel beter. Het onscherpe deel van de foto brengt inderdaad weinig bij, tenzij voorzien, zoals bij de tweede, in een passend kadertje. Ook daar kan je nog wat veranderen en de ruimte boven en onder hetzelfde maken, en gaan om het kader helemaal centraal te plaatsen. Kijkt gewoon lekkerder.
                3e poging



                zo beter of zit ik op het verkeerde spoor , zelf vindt ik deze nog beter,wat vinden jullie ervan, grtn Ingrid
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #9
                  Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

                  Zoals altijd 3de keer goede keer
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

                    3de is de beste, als je nu nog je oog had open gehad was het perfect.


                    Groet flash
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zelfportret in Cordoba - Andalusië

                      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      3de is de beste, als je nu nog je oog had open gehad was het perfect.


                      Groet flash
                      bedankt voor de reactie, zal er de volgende keer proberen aan te denken


                      ook aan de andere mercikes voor de respons/tips
                      grtn Ingrid
                      groetjes Ingrid

                      Comment

                      Working...
                      X