Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mag ik een foto van u?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mag ik een foto van u?

vond dit wel een grappige volgorde....

bedankt voor het kijken
    laat maar horen wat er beter kan
    groetjes aline
    groetjes aline

Re: mag ik een foto van u?

Leuke idee Zeker een goede camera van de heer
    Maar persoonlijk vind ik de platen te druk en bijna geen gezichten, alleen haar.
    Foto 1, 12 mensen en enkel 3 gezichten, spijtig.

groet Flash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

ja, het is waar veel haar en weinig gezichten, maar ja, het was in de openingsstoet van de gentse feesten....en ik ben te "beleefd" om positie in te nemen
      het blijft voor mij een blijvende bron van ergernis dat mensen gewoon door je beeld komen lopen
      moet dringend iets aan mijn attitude gaan werken
      ik vond de situatie grappig : man vraagt aandacht, man neemt foto, man controleert foto en model blijft staan....
      bedankt voor het kijken en de opmerkingen
      groetjes aline
      groetjes aline

Comment

Ja , ik weet dat dit moeilijk is.Maar data is nu juist de kunst. Het meets van de tijd gaat naar de compo, het goede moment.

Als je nu eens aan de andere kant had gestaan dan had je alle gezichten -3. of eventueel de man met de camera en het personage laten draaien. Dat is wel makkelijk gezegd , maar niet zo vlug gedaan.

Persoonlijk vind ik het communiceren met de modellen (al da niet gewone mensen op straat) het moeilijkst, en dat leer je niet op een school. Gewoon veel oefenen.
        Met een camera kunnen veel deuren opengaan.

het blijft voor mij een blijvende bron van ergernis dat mensen gewoon door je beeld komen lopen
        moet dringend iets aan mijn attitude gaan werken
        Misschien eens een minirokje aandoen of een Nikon kopen, is alle twee sexy .....mopje hoor.

Groet
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Working...
        X