Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tja mooi is iets anders..
En daar bedoel ik niet mee dat je het technisch niet goed gedaan hebt maar dat het zo een alledaagse opname is waar wienig pit in zit.
Voor mij is de eerste de betere van de twee omdat je daar goed rekening hebt gehouden met het touw dat dadelijk naar de hoek loopt. Ik zou nogtans wat meer uitgezoomd hebben en geprobeerd hebben die regels aan mijn broek te lappen.En er voor te zorgen dat je wat meer touw ziet mat een eventuele achtergrond. Het helemaal inzoomen zou ook leuk zijn als je alleen de structuur van het stof zou zien..Maar dan een veel kleurijker exemplaar uitzoeken.
De foto van de meeuw is niet scherp genoeg jammer..Deze staat voor mij ook wat te centraal en dus zou er beter wat meer ruimte zijn inj de vliegrichting. Voor de rest zitten de kleuren wel netjes.
Gebruik je verscherping?
Al bij al zeer geslaagde opnames.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mocht het touw bij de eerste nu niet net uit de hoek vertrekken, dan zou ik het een banale registratie vinden. Compo is goed, maar er hoort voor mij meer bij bij zo'n ding.
Tweede is voor mij scherp genoeg, maar waar de compo van de eerste best goed is, zou ik hier opteren om de meeuw iets meer ruimte te laten om het beeld in te zweven.
Comment