Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groeten uit Echternach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Groeten uit Echternach

3 prachtige platen Chris, vooral de 2de vind ik super

grtjs,

jeannot

Comment

hele schone platen vooral de eerste kan me bekoren

Comment

Knappe frisse heldere kleurrijke postkaarten. Knappe serie!

Comment

Drie pretentieloze prentkaarten. Weinig verder op aan te merken. Goed zo.

Slu !

Tjerri

Comment

Zeer mooie beelden !!!
            Met Vele Groeten-Cuvoll-
            Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
            BD 1000BE

Comment

Knappe reeks, vooral de tweede doet het hem voor mij!

SB
              Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

Comment

mooie reeks, maar toch met enige bedenking als ik onderstaande lees uit sticky:

(In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen).
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  mooie reeks, maar toch met enige bedenking als ik onderstaande lees uit sticky:

(In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen).
                  grt,bouk.
                  Ik vind het hatelijk als mensen mod-ambities hebben, wetende dat men hier om mods verlegen zit, en er niets mee doen.
                  Maar... Waarom zou ik ze in de andere rubrieken plaatsen ?
                  Zijn het foto's waarmee ik wil exposeren ? Nee. Ik moet ook niet direct een beoordeling hebben, ik wil gewoon even meegeven dat ik daar geweest ben en daar enkele mooie foto's gemaakt heb.
                  Dus, waar moet ik ze dan zetten ? Ik kan ze dus beter niet plaatsen ?

Showcase puilt uit van foto's die er niet thuishoren. Ik ga trouwens de discussie uit DIT TOPIC niet nog eens overdoen. Die foto had ik misschien wel in showcase moeten zetten, maar anderzijds staat er nu een gelijkaardige, en ik ben benieuwd hoe die het gaat doen...

Mvg

Chris
                  Last edited by FestinaLente; 20 juli 2009, 07:21.

Comment

Misschien moeten sommigen op dit forum maar moderator worden. Blijkbaar hebben ze tijd genoeg, kennen ze alle regeltjes van buiten en hebben ze er zelfs zin in ook.

Over de foto's kan ik alleen maar zeggen dat ze mooi scherp zijn, perfect van kleur zijn en idd een hoog postkaartgehalte hebben.
                    Grote voorkeur voor foto 2 vanwege de originaliteit maar ook het versterken van het lijnenspel door de gekozen lens.

Weeral mooie foto's Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Maar... Waarom zou ik ze in de andere rubrieken plaatsen ?
                      omdat ik denk, dat de echte beginners bij het zien van deze opnamen, er vrees voor hebben in deze rubriek te posten.
                      en dat deze rubriek bedoeld is voor(echte) beginners en denk toch niet dat je daar nog onder valt gezien je postverleden.
                      grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        omdat ik denk, dat de echte beginners bij het zien van deze opnamen, er vrees voor hebben in deze rubriek te posten.
                        en dat deze rubriek bedoeld is voor(echte) beginners en denk toch niet dat je daar nog onder valt gezien je postverleden.
                        grt,bouk.
                        Bouk, ik heb al gezegd... ik wil de discussie niet overdoen. Er zitten heel wat beginners in showcase. Ga je die nu allemaal terug naar hier halen ?
                        Het is jammer dat moderators en mensen die dagelijks op dit forum toeven, steeds weer over iets anders dan over de foto's beginnen.
                        In plaats van onrust te stoken, zouden ze beter bij de leest blijven, en dat is waar dit forum om draait, dacht ik, fotografie.
                        Aan de beginners die door deze foto's mochten afgeschrokken zijn... blijven posten, geen bang hebben, en je best blijven doen om goede foto's te maken,
                        en dan word je binnen een jaar of twee of zo automatisch doorverwezen naar showcase. Dus als je niet weet waar je moet posten, men doet het gewoon voor je.
                        Dit in tegenspraak met een ander stukje uit de forumsticky...
                        Het is de fotograaf die beslist of de foto het beste thuishoort in het Beginnershoek Forum, geen discussies hierover.
                        Dit gezegd zijnde...

Aan alle kijkers die reageerden op de foto's, bedankt voor de reacties.
                        Last edited by FestinaLente; 20 juli 2009, 11:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          Het is jammer dat moderators en mensen die dagelijks op dit forum toeven, steeds weer over iets anders dan over de foto's beginnen.
                          In plaats van onrust te stoken, zouden ze beter bij de leest blijven, en dat is waar dit forum om draait, dacht ik, fotografie.
                          98% van mijn comments gaat over foto's hoor!
                          maar je hebt gelijk, ik stop, voor dat mij %ten omlaag gaan.
                          grt,bouk.

Comment

Mooie foto's Chris

Comment

Chris ik ben het wel eens met Bouk zijn mening .
                              Maar idereen post waar hij wil en dat is je volste recht.
                              Deze fotos zijn te goed om in beoordeling te staan omdat we allemaal weten dat je de techniek onder de knie hebt en het lijkt me dus ook zeer nuttig mensen zoals jij te hebben in de beoordeling die geozuten of ongezouten hun mening willen geven wat je van vele niet kunt zeggen..En inderdaad er is al veel over gediscussieerd van wat,wie waar post maar daar gaat het niet om.
                              Al de technische uitleg over de berekeningen das zeer mooie verwoord door Flashplash waarvoor dank..maar of een beginner hier iets aan gaat hebben? Je kan niet gaan lopen als je nog niet kan wandelen...No hard feeling he Flashplash?

Deze reeks is nu ook weer een mooie reeks en vooral technisch goed bekeken.
                              Lang ga ik er niet over uitwijden want mijn gedacht die ken je toch al.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Knappe reeks ik vind foto drie de beste de foto moet bij mij van de eerste keer aanslagen en dat is 3

Groeten

Joeri
                                Mvg Joeri, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, X-M5, X-T5, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3s, Insta360 X4 & Qoocam 3 Ultra, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Working...
                                X