Re: Groeten uit Echternach
Vroeger toen hier op BD nog een foto discussie (extra) bestond plaatste FestinaLente en nog een paar andere (waaronder ik zelf) regelmatigt daar foto's.
Wij deden dit om de beginners te helpen met een paar simpele voorbeelden.
Ook probeerden we gezamelijk de discussie op gang te brengen.
In de nieuwe forumstructuur van BD is dit alles achterhaald.
In beoordelen krijgt de TS nauwelijks comentaar en als hij comentaar krijgt is het meestal van een beginner die dit uit fatsoen doet.
In showcase kankert men dat het niveau omlaag gaat.
In het HOF komen steeds dezelfde fotografen terug.
Omdat men BD Oostindisch doof is willen een paar mensen toch proberen de beginners te helpen en zie nu komt men hier even vertellen dat deze foto's hier niet thuis horen.
Bouk zijn hoge score hier op BD en ook nog eens op andere forums geven ook alleen maar aan dat het om de score gaat en niet meer.
Die korte zinnetjes daar kan een beginner totaal niets mee, dus ik zou zeggen laat ze weg dan heb je elders meer tijd om de wauw foto's te bezoeken.
En Bouk over sticky gesproken:
Beginners Forum voor het tonen van uw éérste foto's of leuke snapshots welke je niet direct ter beoordeling wil aanbieden. Gelieve het aantal geplaatste foto’s per gebruiker te beperken tot één topic per dag!
Zolang men deze foto's onder Postkaartgehalte plaatst, denk ik dat ze hier goed op zijn plaatst staan.
mvg
antoine
Oorspronkelijk geplaatst door bouk
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke
Bekijk bericht
Wij deden dit om de beginners te helpen met een paar simpele voorbeelden.
Ook probeerden we gezamelijk de discussie op gang te brengen.
In de nieuwe forumstructuur van BD is dit alles achterhaald.
In beoordelen krijgt de TS nauwelijks comentaar en als hij comentaar krijgt is het meestal van een beginner die dit uit fatsoen doet.
In showcase kankert men dat het niveau omlaag gaat.
In het HOF komen steeds dezelfde fotografen terug.
Omdat men BD Oostindisch doof is willen een paar mensen toch proberen de beginners te helpen en zie nu komt men hier even vertellen dat deze foto's hier niet thuis horen.
Bouk zijn hoge score hier op BD en ook nog eens op andere forums geven ook alleen maar aan dat het om de score gaat en niet meer.
Die korte zinnetjes daar kan een beginner totaal niets mee, dus ik zou zeggen laat ze weg dan heb je elders meer tijd om de wauw foto's te bezoeken.
En Bouk over sticky gesproken:
Beginners Forum voor het tonen van uw éérste foto's of leuke snapshots welke je niet direct ter beoordeling wil aanbieden. Gelieve het aantal geplaatste foto’s per gebruiker te beperken tot één topic per dag!
Zolang men deze foto's onder Postkaartgehalte plaatst, denk ik dat ze hier goed op zijn plaatst staan.

mvg
antoine
Comment