Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probeersel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probeersel



    Bloempje in de wind; was moeilijk om te drukken wanneer bloem in rust was.
    Last edited by El-Hombre; 17 juli 2009, 19:09. Reden: Tekst proberen onder foto te krijgen
    Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II

  • #2
    Re: Probeersel

    Opzet is leuk, scherpte en scherptediepte mag maar hoeft voor mij niet meer, omdat het vooral het kleurenpallet is dat de foto maakt. Waar ik een tikkeltje moeite mee heb, is dat de bloemkern uit het kader komt. Iets meer voorgrond had m.i. toch gemogen.

    Comment


    • #3
      Re: Probeersel

      Knap,
      Alleen zit het bloempje wat te strak in het kader, ietsje meer ruimte links,rechts en onder en het was voor mij perfect.

      Groet Flash
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Probeersel

        ...
        bij het eerste zien, "Doet me snel denken aan een onderwaterkoraal/diertje." M%ooi kleurenpalet. BENISSIMO!



        topolino°
        *CANON EOS 600D*
        ~ klein beginnen, groot eindigen ~

        Comment


        • #5
          Re: Probeersel

          Goed geprobeerd en nog beter gelukt, prachtig van kleur en juiste dof maken het af, enkel wat breder kadreren
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #6
            Re: Probeersel

            Oorspronkelijk geplaatst door Topolino° Bekijk bericht
            ...
            bij het eerste zien, "Doet me snel denken aan een onderwaterkoraal/diertje." M%ooi kleurenpalet. BENISSIMO!



            topolino°
            Dat was ook mijn eerste gedacht.
            Mooie kleuren
            Mvg, Marc
            Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
            http://fotos.mdlfoto.be/

            Comment

            Working...
            X