Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Park Den Brandt: 3 beelden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Park Den Brandt: 3 beelden



    Exposure Time = 1/500"
    F Number = F3.5
    Exposure Program = Aperture priority
    ISO Speed Ratings = 200
    Focal Length = 18mm



    Exposure Time = 1/15"
    F Number = F4
    Exposure Program = Aperture priority
    ISO Speed Ratings = 200
    Focal Length = 24mm



    Exposure Time = 1/8"
    F Number = F5.6
    Exposure Program = Aperture priority
    ISO Speed Ratings = 200
    Focal Length = 200mm

    Hints, tips, kritiek?
    Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

  • #2
    Re: Park Den Brandt: 3 beelden

    In de eerste zit nog creativiteit van de fotograaf in.
    Twee en drie zijn recht toe recht aan registraties van kunstwerken.
    Goed voor de catalogus van de beeldhouwer, maar niet voor de catalogus van de fotograaf als je begrijpt wat ik bedoel.

    Comment


    • #3
      Re: Park Den Brandt: 3 beelden

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      In de eerste zit nog creativiteit van de fotograaf in.
      Twee en drie zijn recht toe recht aan registraties van kunstwerken.
      Goed voor de catalogus van de beeldhouwer, maar niet voor de catalogus van de fotograaf als je begrijpt wat ik bedoel.
      Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Ik vond het sowieso moeilijker dan eerst gedacht om de beeldhouwwerken op een originele manier te kadreren. Een midden vinden tussen registreren en interpreteren, zeg maar.
      Op later moment ga ik best eens terug om hier nog wat mee te experimenteren. Er staan nog meer dan genoeg beelden om op te oefenen.
      Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

      Comment


      • #4
        Re: Park Den Brandt: 3 beelden

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        In de eerste zit nog creativiteit van de fotograaf in.
        Twee en drie zijn recht toe recht aan registraties van kunstwerken.
        Goed voor de catalogus van de beeldhouwer, maar niet voor de catalogus van de fotograaf als je begrijpt wat ik bedoel.
        Voor mij toch niet helemaal juist. Ik zie in de tweede en derde ook nog het creatieve. Tweede is eenspel met repetitie en scherptediepte. Derde is hot oog voor detail en een goeie uitsnede.
        Smaken verschillen, maar die dingen staan er nu eenmaal te staan en om er iets heel goeds van te maken is niet altijd makkelijk.
        Waar ik op zou letten, volgende keer, is op het licht. Probeer avondlicht of ochtendlicht, of een bewolkte dag. Zacht licht gat zorgen dat de plaatjes rustiger kijken en het ochtend-/avondlicht zorgt ook voor lange schaduwen waar mee te spelen is.

        Comment

        Working...
        X