Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allereerste foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Allereerste foto

Mijn allereerste foto die ik graag zou willen laten beoordelen. Ben nog een bleuke zoals jullie zien
    Heb mijn digitale toestel nu een kleine 2 weken maar door ziekte er nog niet veel op kunnen uittrekken. De laatste 4 dagen naar de Provence geweest en wat fotootjes getrokken en had graag geweten wat jullie ervan vonden.

Ben enorm gefascineerd door macrofotografie en nog meer door urbex. Overmorgen staat reeds een tripje naar Doel op het programma. Vraag me wel af of het materiaal dat ik nu heb voldoende is.
    Aangezien ik in het onderwijsnet zit heb ik veel tijd de komende weken en had me graag diep gezonken in de kunst van de fotografie, mezelf verbeterend in dat proces. Als jullie opmerkingen hebben, shoot!

iso 200
    100mm
    f/9,0
    1/200 sec
    Last edited by Kaelan; 14 juli 2009, 11:05.
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

Re: Allereerste foto

Mooie compo, maar in het vervolg is het beter dat de vlinder er volledig op staat he.

Kon wel iets scherper zijn.

Maar anders : goed begin
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Bedankt voor je reactie PVA!
      Ja, dat vond ik ook spijtig, die beesten blijven nooit eens stil zitten hè

Hier zie je het volledige beestje:

iso:200
      100mm
      f/9,0
      1/400 sec
      Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
      Flickr

Comment

Tweede is beter maar zorg dat hij er voledig op staat.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

scherpstelling is prima. Nu nog wat werken aan scherptediepte en het licht.

Comment

Bedankt voor de reacties!
            Het licht, wat is er fout of wat kan ik anders doen of verbeteren?
            Flickr

Comment

Goeie eerste pogingen hoor, niet gemakkelijk die vlinders.
              Moet nog een stuk scherper op de kop om echt schitterend te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaelan Bekijk bericht
                Bedankt voor de reacties!
                Het licht, wat is er fout of wat kan ik anders doen of verbeteren?
                Niets eigenlijk... gisteren gekeken op een andere monitor. Leek detailverlies te zijn op de eerste foto, maar op mijn goeie monitor zie ik alles. Sorry voor die bemerking.

Comment

Ah neenee, merciekes!
                  Ik dacht dat ik iets gemist had, was curieus
                  Bedankt om de foto te beoordelen.
                  Flickr

Comment

Goed begin, alles is wel al gezegd. Dus volledige beestjes.

Trouwens wat is urbex ?

Ben enorm gefascineerd door macrofotografie en nog meer door urbex.
                    Groet Flash
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Merciekes voor de reactie
                      Urbex is een afkorting van Urban Exploration. Vooral de foto's van verlaten plaatsen vind ik super. Er zijn hier op het forum een paar mensen met super platen in dat genre.
                      Flickr

Comment

Working...
                      X