Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een cliché...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog een cliché...

    Hello,

    Deze zijn nog steeds getrokken met mijn Canon Powershot A80

    1. De foto is bewerkt


    - Camera Model: Canon Powershot A80
    - Sluitertijd: 0.025 s (1/40)
    - Diafragma: f/2.8
    - ISO: Auto

    2. Foto eveneens bewerkt


    - Camera Model: Canon Powershot A80
    - Sluitertijd: 0.050 s (1/20)
    - Diafragma: f/8.0
    - ISO: Auto

    3.

    - Camera Model: Canon Powershot A80
    - Sluitertijd: 0.250 s (1/4)
    - Diafragma: f/4.9
    - ISO:

    Wat denken jullie ervan?
    istelle

  • #2
    Re: nog een cliché...

    Hey,
    Je eerste foto, ik zou zeggen dat het een doorkijkje is maar voor mij ligt de aandacht vooral vooraan op de graffiti die er trouwens mooi opstaat. Hoewel voor een doorkijk de tunnel toch wel erg diep is en de achtergrond me daar wel stoort.

    Foto2, is dat een remork?? Nooit eerder gezien ik neem aan dat met bewerken het zwart witte bedoeld? Ik vind het nogal grijs, er zou veel meer contrast in mogen en de foto is ook overbelicht. Kijk eens in het zwart wit forum daar staan mooie vb'n.

    Laatste foto vind ik goed van compositie.

    Al je foto's hebben een erg trage sluitertijd waardoor je foto's niet zo scherp zijn (1ste nog wel redelijk) zeker als je in het donker werkt komt een statief erg van pas

    groeten
    Wat een dag, alles in schoonheid
    Nikon D300s & F5 - 50mm 1.8 & 16-85mm & 70-200mm 2.8 - SB900

    Comment


    • #3
      Re: nog een cliché...

      Je foto's zijn misschien technisch niet helemaal ok ( wie ben ik ), maar er zit meer in
      dan je denkt.

      Foto 1, komt mij heel eigenaardig over, alsof je voorbij de tunnel in een andere wereld
      terecht komt.
      Het spreekwoordelijke licht aan het einde van de tunnel. Het contrast zwart-wit en aan het einde die kleuren, heeft wel iets.

      Foto 2, is dat een mobiele fotostudio? Wat bewerking betreft sluit ik mij aan bij Detlef.

      groetjes,

      beeldsta.
      Go with the flow

      Comment


      • #4
        Re: nog een cliché...

        Oorspronkelijk geplaatst door Detlef Bekijk bericht

        Foto2, is dat een remork?? Nooit eerder gezien ik neem aan dat met bewerken het zwart witte bedoeld?
        Klopt, een soort aanhangwagen! Ook zelf nog nooit gezien daarmee deze foto.
        Maar inderdaad de originele foto is overbelicht. Dus heb ik geprobeerd hem in Zwart & Wit te bewerken! De originele foto is spijtig genoeg verwerkt, maar dit is een ander:



        istelle
        istelle

        Comment

        Working...
        X