Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De natuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De natuur

    Namiddag in de tuin



    1/250 s
    f/11
    ISO-200
    belichtingscompensatie: 0-stap
    brandpuntsafstand: 61mm
    meetmodus: gewogen gemiddelde
    Witbalans: bewolkt



    1/125 s
    f/9
    ISO-200
    belichtingscompensatie: 0-stap
    brandpuntsafstand: 68mm
    meetmodus: gewogen gemiddelde
    Witbalans: bewolkt



    1/60 s
    f/20
    ISO-200
    belichtingscompensatie: 0-stap
    brandpuntsafstand: 56mm
    meetmodus: gedeeltelijk
    Witbalans: bewolkt


    of

    alvast bedankt,
    Canon eos 450d + canon 17-85 IS USM

  • #2
    Re: De natuur

    Eerste vin 'k een goeie compo, op één dingetje na, en da's voor mij dat de roos er helemaal had mogen op staan.
    Tweede vind ik een heel leuke foto, is niet zozeer macro, maar ik vind hem goed omdat het bald volledige scherptediepte heeft en een platvofrm vormt voor het zweefvliegje, tegen een gelijkgekleurde achtergrond, waarvan het door de scherpte toch goed afgezonderd is.
    Bij de derde mis ik scherpte op het onderwerp. Ook de rechterkant van de foto is te groot voor mij, te veel licht, dat maakt dat hij voor mij niet makkelijk kijkt.

    Comment


    • #3
      Re: De natuur

      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Eerste vin 'k een goeie compo, op één dingetje na, en da's voor mij dat de roos er helemaal had mogen op staan.
      Tweede vind ik een heel leuke foto, is niet zozeer macro, maar ik vind hem goed omdat het bald volledige scherptediepte heeft en een platvofrm vormt voor het zweefvliegje, tegen een gelijkgekleurde achtergrond, waarvan het door de scherpte toch goed afgezonderd is.
      Bij de derde mis ik scherpte op het onderwerp. Ook de rechterkant van de foto is te groot voor mij, te veel licht, dat maakt dat hij voor mij niet makkelijk kijkt.
      Hierbij volg ik
      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

      Comment


      • #4
        Re: De natuur

        Eerste foto vind ik ook heel knap ... behalve ... idd ... de roos staat er niet helemaal op ...
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment

        Working...
        X