Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind hem ook leuk, vrij degelijke compo. Het licht is misschien tikje saai... Een zonnestraal door de bomen of...wat mist over 't water had natuurlijk toegevoegd. But hey, 'k zou er ook ni altijd om 6u voor willen opstaan hoor
Ik vind het goed gedaan, alleen zou ik geprobeerd hebben om de tak in het midden
van het beeld wat minder centraal te plaatsen, door bv. een paar stappen naar links of rechts of een lager standpunt. Compositie hé, nie gemakkelijk, ik sukkel er ook nog mee
Mvg, Marc
Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8 http://fotos.mdlfoto.be/
Ben 't eens met bouk, op de dooie takjes na .
Toch volgende keer de overlichting proberen te vermijden, en dan zou ik zachtjes durven inflitsen, om toch nog detail te krijgen op de voorgrond. Dit zijn moeilijke foto's om correct te krijgen qua belichting en overal detail te houden. Je zit met een hel lichte lucht en donkere schaduwen onder de bomen.
Comment