Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge zaterdagavond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blankenberge zaterdagavond

    Zaterdagavond liepen we langs de dijk en die pier van blankenberge en het was een prachtige avond , hier de foto's , hopelijk bevallen ze jullie een beetje

    groetjes Lorenzo





    Last edited by Amber-Tgirl; 6 juli 2009, 12:35. Reden: foto's kwamen niet door
    http://jalbum.net/users/urbanbruges/
    Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

  • #2
    Re: Blankenberge zaterdagavond

    Drie leuke kleurrijke foto's. Een mooie poging om een magisch moment te vangen.
    Technisch gezien zou ik in de drie foto's de horizon recht zetten, "het zeetje loopt leeg". Bij de eerste foto zit er op mijn scherm nog weinig doortekening in de strandzone, daarom zou ik onderaan een stuk weglaten. In de derde foto zit de horizon ongeveer in het midden. Aangezien er weinig gebeurt in het zeegedeelte, zou ik hier ook onderaan een deel weglaten.
    De tweede foto vind ik het meest geslaagd, omdat deze foto een onderwerp heeft: de vissers. Je oog vindt hierdoor een rustpunt. De twee andere zijn een beetje te leeg naar mijn smaak. De lucht is mooi, maar niet voldoende om er een sprekend beeld van te maken. De tweede heeft het wel: hier straalt een gemoedelijke avondsfeertje vanuit. Om het gemoedelijke wat te benadrukken zou ik in deze foto de kleuren wat meer satureren waardoor de foto een nog warmere uitstraling krijgt.
    Geniet van foto's maken

    Comment


    • #3
      Re: Blankenberge zaterdagavond

      Ik volg Chris! En zou de 2e zelf nog croppen. Een stukje links tot aan de palen. En onder tot aan de lijn van de planken.
      ::: Flickr :::

      Comment


      • #4
        Re: Blankenberge zaterdagavond

        ok , bedankt voor jullie toffe reactie , en zoals men altijd zegt , een mens is nooit te oud om te leren he , idd , ik heb altijd dat probleem dat wanneer ik een foto maak ik er nooit genoeg op let dat ik mn horizon recht heb.

        zal er nog meer op moeten letten

        groetjes Lorenzo
        http://jalbum.net/users/urbanbruges/
        Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

        Comment


        • #5
          Re: Blankenberge zaterdagavond

          Ik vindt de fotos zeer mooi.
          Alleen bij foto 1 merk ik algauw op dat je van het strand echter niet veel te zien krijgt.
          Het had mooier geweest dat je de strandkabbines onderaan nog duidelijk zag.
          Maar toch mooi.

          Comment

          Working...
          X