Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moeras aronskelk plus detail poes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• moeras aronskelk plus detail poes

Dit is een heel klein bloemetje, de enige in een nieuw plantje, en ik heb al heel veel foto's in verschillende stadia gemaakt.
    Fascinerend om op zo'n foto dingen te zien die ik met mijn blote ogen niet kan zien.
    Het scherpstellen blijft een probleem; ik hoop dat deze weer wat beter
    is.

De tweede foto is een detail, ik vind zelf wel een mooi lijnenspel. Leuk om te doen.
    En gemakkelijk, de poes lag lekker te slapen

Ans, Nederland

Re: moeras aronskelk plus detail poes

zijn het allebei details van grotere foto's? ze zijn om die reden (denk ik) niet helemaal scherp.

de onderwerpen spreken me niet zo aan, persoonlijk. de eerste had ik mss mooier gevonden als de bloem volledig in beeld had gestaan.
    de tweede vind ik een beetje 'flets'. maar het idee is wel leuk, heb dat zelf ook al geprobeerd ;-)
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

vind die kattenneus wel erg leuk.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
        zijn het allebei details van grotere foto's? ze zijn om die reden (denk ik) niet helemaal scherp.

de onderwerpen spreken me niet zo aan, persoonlijk. de eerste had ik mss mooier gevonden als de bloem volledig in beeld had gestaan.
        de tweede vind ik een beetje 'flets'. maar het idee is wel leuk, heb dat zelf ook al geprobeerd ;-)
        Zucht, ik blijf problemen hebben met scherpte
        Maar vandaag ging het gelukkig iets beter. De foto's zijn inderdaad details.
        Ik kreeg de bloem niet in zijn geheel scherp vandaar dat ik gesmokkeld heb en het gedeelte dat wel (?) scherp was heb ik er uit gehaald.

De poes heeft inderdaad een wat fletse kleur, hij is heel licht amberkleurig, dus niet spierwit.
        Ans, Nederland

Comment

Working...
        X