Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrijdagochtend in Leuven.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vrijdagochtend in Leuven.

Vanmorgen nog even wat fotootjes genomen. Ze had graag wat recente foto's van zichzelf gehad. En ik deed dat met veel plezier. Kon ik nog wat oefenen. Bedankt voor het kijken. (Voor degene niet op een terrasje zitten of aan de bbq staan althans).

Allen met F6.3, iso 400 en sluitertijd 1/80, 1/60 en 1/10.
    Last edited by bali; 26 juni 2009, 23:35.

Re: Vrijdagochtend in Leuven.

Ik vind 2 en 3 beide heel mooie compo's. Toch vraag ik me af of de foto's, alledrie, een stopje donkerder, niet beter zouden zijn.
    De derde vin 'k eigenlijk heel mooi, juist bovenaan het witte lichtpunt in 't midden even eraf snijden.

Comment

Heb het witte puntje er even afgesneden. Het was mij zelf niet opgevallen. Bedankt voor het kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Ik vind 2 en 3 beide heel mooie compo's. Toch vraag ik me af of de foto's, alledrie, een stopje donkerder, niet beter zouden zijn.
        De derde vin 'k eigenlijk heel mooi,
        Sluit me hier ook bij aan.
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Ik weet het niet, ik hou wel van 'lichte' foto's. Het kan natuurlijk ook aan mijn scherm liggen.

Comment

Heh, je hebt er eentje wegedaan? Die met het traliewerk en met de zonnebril vind ik de mooiste. De eerste is me te wit en lijkt voor mij een vrouw geplakt op een achtergrond, maar das smaak...
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Heh, je hebt er eentje wegedaan?
              Zie jij er maar twee? Ik zie er nog steeds drie. Er mogen er toch maar drie hé? Bedankt voor het kijken alvast.

Comment

Ik zie er terug drie. 't Zal een fata morgana van de hitte geweest zijn
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

3de is heel mooi, direct mijn favoriet.
                  Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Working...
                  X