Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bij de tweede de rechterkant er volledig af, bedoel je dan de houten paal ook weg? Want die vond ik net wel leuk. En als ik de elektriciteitspaal weg gom, dan moet ik de kabel die bovenaan schuin door de foto loopt misschien ook weghalen? Maakt wel deel uit van het landschap natuurlijk...
Ik had zelf de lucht op de 2de wat donkerder gewild, maar ik heb geen polarisatiefilter...
Bij de tweede de rechterkant er volledig af, bedoel je dan de houten paal ook weg? Want die vond ik net wel leuk. En als ik de elektriciteitspaal weg gom, dan moet ik de kabel die bovenaan schuin door de foto loopt misschien ook weghalen? Maakt wel deel uit van het landschap natuurlijk...
Ik had zelf de lucht op de 2de wat donkerder gewild, maar ik heb geen polarisatiefilter...
Nene, dat houten paaltje er oplaten, dat vind ik ook net goed.
tja, ze horen bij het landschap, dat is waar maar toch zou ik ze weg doen.
heb zo ooit eens foto's getrokken in een groot lavendel veld in frankrijk.
STOND DAAR DAN EEN ELEKTRICITEITS PAAL !!! deze vloog er meteen af
(zo goed en zo slecht als ik kan nattuurlijk).
Comment