Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

roos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• roos

hallo

ik heb me hier vandaag geristreerd en wilde ook graag een foto plaatsen.
    Na lang puzzelen is het dan gelukt.
    Ik ben een beginner en vind vaak foto van mijzelf leuk, maar ik weet dan niet of deze fototechnisch ook in orde zijn.
    Vandaar dat ik ze hier wil plaatsen en hopelijk een paar leervolle tips krijg.
    de foto had eigenlijk een kwart slag gedraaid moeten zijn ,maar dat lukte me dus niet

groetjes maril

Re: roos

Als je fototechnisch een beoordeling wil, schrijf je er beter bij dat de foto gemaakt is op ISO 400, diafragma F5,6 en 1/50ste op 55mm, vermoedelijk vanaf statief of met een gestabiliseerde (IS) lens, of vanuit een ondersteunde houding.

Ik heb maar één bezwaar tegen deze foto... rozen groeien meestal naar boven. Wel goed uit de hoek vertrokken, en van mij mag hij iets krapper ingekaderd zijn, zodat je een minder centrale compo krijgt, met rechts een flink stuk eraf.

Comment

Re: roos

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Als je fototechnisch een beoordeling wil, schrijf je er beter bij dat de foto gemaakt is op ISO 400, diafragma F5,6 en 1/50ste op 55mm, vermoedelijk vanaf statief of met een gestabiliseerde (IS) lens, of vanuit een ondersteunde houding.

Ik heb maar één bezwaar tegen deze foto... rozen groeien meestal naar boven. Wel goed uit de hoek vertrokken, en van mij mag hij iets krapper ingekaderd zijn, zodat je een minder centrale compo krijgt, met rechts een flink stuk eraf.
      kijk, hier kunnen we wat mee!

Comment

Working...
      X