![](http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/667/092/20090615/dyn004_original_900_602_pjpeg_2667092_cb7b420bf92b825938bf7c7e24e91ec2.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Daglelie
Collapse
X
-
- 10 juni 2009
-
Daglelie
[B]Nikkon D60 / AF-S DX VR 18-55mm / AF-S DX VR 55-200mm / AF-S 50mm f1.4G / Flits SB-900]Labels: Geen
-
-
Re: Daglelie
De datum weg.
Jammer dat het blad er aan de linkerkant niet helemaal op staat en jammer van de 'rotte' blaadjes rechts. Misschien kun je die wegclonen. Nu ja een bloem moet niet altijd perfect zijn natuurlijk.
Aangezien de bloem wat assyemtrisch lijkt had ik een andere compositie gekozen. Rechts wat wegcroppen zodat de meeldraden meer naar rechts komen te staan en minder centraal.
De belichting en kleur vind ik mooi.
Comment
-
Mijn lievelingsbloem.
Staat er mooi op, maar kan misschien nog ietsje beter
- die datum stoort, dat zie je zelf wel denk ik
- 1/500 bij F5.6, dus kon je het F getal wat hoger krijgen en meer scherp krijgen, 't is tenslotte een grote bloem.
De meeldraden zijn goed scherp, dus de scherpstelling was alvast op de juiste plaats, verder volg ik wel dat die verwelkte blaadjes (de lelie van gisteren) weg hadden gemogen.
Kijk ook eens naar je witbalans, de kleuren zijn niet overtuigend nu.
Comment
-
Comment
-
Prachtige foto,
echt waar,
de datum vind ik persoonlijk ook storen, maar over de rest durf ik weinig zeggen, daar dit m'n allereerste dagje op BD isen ook omdat als de datum weg zou zijn, de compositie helemaal anders zou aanvoelen naar m'n mening...
GroetjesSony Alpha 200 + 18-70mm + 75-300mm
Comment
-
Comment