Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

één van de eerste

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • één van de eerste


  • #2
    Re: één van de eerste

    Leuke foto. Beetje minder plaats links en meer plaats recht (naar het doel,
    kan dat er ook op?) had beter geweest denk ik.

    Maxke
    Pentax K20D + Pentax smc DA 18-55mm f/3.5-5.6 AL + Pentax smc DA 50-200mm f/4-5.6 ED + Pentax D FA Macro 100mm f/2.8 WR

    Comment


    • #3
      Re: één van de eerste

      Welkom op BD Snoezie.
      Ik moet eerlijk gewijs zeggen dat ik al veel mindere starters gezien heb hier..
      Deze opname heeft voor mij genoeg dynamiek om de plaat interesant te maken.
      Ik moet wel zeggen dat je de volgende keer eens moet proberen om eventueel een deel van de schietschijf op de foto te zetten of achter de persoon gaat staan om over zijn houder mee te piepen.
      De contrasten van de foto mogen gerust wat opgetrokken.
      Je hebt de beweging van de vertrekkende pijl er goed opstaan en een goed F getal en sluitertijd goed genomen.De achtergrond is mooi los van het onderwerp en dan weet je al iets meer dan een beginner.
      Doe zo verder en post gerust naar hartelust maar wel doordacht.
      Welkom.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: één van de eerste

        Oorspronkelijk geplaatst door Maxke Bekijk bericht
        Leuke foto. Beetje minder plaats links en meer plaats recht (naar het doel,
        kan dat er ook op?) had beter geweest denk ik.

        Maxke
        mee eens, nu staat er net van alles tè weinig op.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: één van de eerste

          zal volgende keer eens proberen met het doel erbij op, tijdens een training ofzo. Deze is genomen tijdens een wedstrijd en dan staan er nogal een hoop schutters dicht bij elkaar, dus was al blij dat ik hem er alleen op kreeg

          Comment


          • #6
            Re: één van de eerste

            Los van de beoordeling van de foto, welke trouwens knap gedaan is doordat de beweging van de vertrekkende pijl mooi is meegenomen, vraag ik me toch af wat de bedoeling is van het telescoopvizier dat ik rechts naar de boog zie. Het lijkt net of boog, statief en vizier 1 geheel vormen.

            Groetjes,
            Alex_W
            [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

            Comment


            • #7
              Re: één van de eerste

              Oorspronkelijk geplaatst door wyca Bekijk bericht
              Los van de beoordeling van de foto, welke trouwens knap gedaan is doordat de beweging van de vertrekkende pijl mooi is meegenomen, vraag ik me toch af wat de bedoeling is van het telescoopvizier dat ik rechts naar de boog zie. Het lijkt net of boog, statief en vizier 1 geheel vormen.

              Groetjes,
              Alex_W
              nou die staat een stukje verder hoor, tis makkelijker een telescoop te gebruiken dan iedere keer naar de roos te lopen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: één van de eerste

                Wat misschien interessant voor jou kan zijn en leuk voor ons:

                neem een foto met een langere sluitertijd van achter de man, zodat je mss toch een deel van de afgelegde weg van de pijl kan vastleggen.

                Maar toch al een heel knappe foto, maar sluit me aan dat een iets betere compo nog mooier kan zijn!
                Canon 5D2 en wat glas

                Comment

                Working...
                X