Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnersfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnersfoto's

    Hoi,

    hierna enkele foto's ter beroordeling.
    Graag jullie mening.
    Thanks,
    Serge


    Nikon D60 ;18-200mm ; 50mm 1.4 ;
    http://sergesphotos.fotopic.net

  • #2
    Re: Beginnersfoto's

    eerste is goed bedoelt maar denk dat hij beter zou uitkomen moest je een lager standpunt genomen hebben...

    tweede vind ik echt leuk, zeker de wachtende persoon vind ik goed in beeld gebracht. Mss was het toch nog iets beter geweest moest je fractie langer gewacht hebben zodat de trein al iets dichter was...

    derde spreekt me minder aan, mss beter andere hoek gezocht om de foto te nemen...

    Voor mij is de tweede de beste!

    MVG,
    Morten.

    Comment


    • #3
      Re: Beginnersfoto's

      Eerste is inderdaad van de boord van de weg gemaakt , met statief f/14 1/25 sec ISO 1600 en 170mm bij valavond
      Bij de tweede foto had ik inderdaad iets langer moeten wachten, maar er kwam juist volk op het perron,vandaar f8 0,5 SEC ISO 100 bij 24 mm
      De derde foto was gewoon om de oude prikkeldraad tegen de nieuwe te laten uitkomen.
      f/18 1/30 sec ISO 400 en 2OOmm

      Serge
      Nikon D60 ;18-200mm ; 50mm 1.4 ;
      http://sergesphotos.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: Beginnersfoto's

        Oorspronkelijk geplaatst door Sergem Bekijk bericht
        De derde foto was gewoon om de oude prikkeldraad tegen de nieuwe te laten uitkomen.
        f/18 1/30 sec ISO 400 en 2OOmm
        Duidelijk dat de derde mijn voorkeur draagt, anders had ik niet gereageerd op je quote

        Ik zou juist de nieuwe draad weghouden uit het beeld. De roestige draad had ook scherper gemogen. Nu lijkt het mij of het scherptepunt ergens ligt tussen de nieuwe en de oude draad. Dan pas maakt dit plaatje een plaatje om naar te (blijven) kijken. Knap gedaan.

        Groetjes,

        Alex_W
        [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

        Comment

        Working...
        X