Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste foto's met sony A300 kitlens 18-70mm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste foto's met sony A300 kitlens 18-70mm

Zo eindelijk voor de eerste keer het hele proces doorlopen en hier zijn mijn eerste foto's die ik met mijn eerste spiegelreflex Sony A300 heb gemaakt.
    Gewoon nog even op de automatische stand, ben druk bezig om alles uit te zoeken. Is een studie op zich, want ik heb totaal geen ervaring met een spiegelreflex.
    Ik heb deze foto's met de kitlens genomen maar ik wil graag in de toekomst macro opnamen gaan maken. Daarom ben ik ook met de kitlens bezig geweest om te bekijken hoe dichtbij ik met deze lens kon fotograferen
    Ben ook druk bezig om mij photoshop CS4 eigen te maken, pfft

Ik hoop hier op dit forum veel te leren. Ik heb al zoveel prachtige foto's gezien, voel me echt een totale beginner.

Ans, Nederland

Re: eerste foto's met sony A300 kitlens 18-70mm

We hebben dit allemaal moeten doorstaan, en nog steeds: het steile leerproces
    Maar laat je dit vooral niet afschrikken, ik vind het alleszins super interessant.
    na 1000 foto's daar toch ééntje zien tussenzitten waarvan je zegt: HMMMMMMM

Nu, met je kitlens kan je niet echt macrofoto's nemen. Je hebt hier speciale objectieven voor.
    Ik vind dat hier (volgens mij) nogal snel gesproken wordt van macro, terwijl het (zoals bij jou) close ups zijn.
    Macro's zijn voor mij de 1000-den oogjes van een vlieg, enz.. Veel dichterbij..

Alleszins om comments te geven op je post:
    proberen de scherpte juist te krijgen!
    Canon 5D2 en wat glas

Comment

Working...
    X