Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spiegeling brugwachtershuis dieppe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• spiegeling brugwachtershuis dieppe

hoi allemaal,vond deze spiegeling in dieppe ,normandie wel wat ,wat vinden jullie er van ,

groetjes gijs
    Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Re: spiegeling brugwachtershuis dieppe

Ahumm, eerste reactie van mij, ik hoop maar dat ik juist zit.

Mooie reflectie maar spijtig dat de linkerkant van het dak er niet helemaal opstaat.
    Had je daarboven wat meer ruimte en je sneed een deel van de onderkant eraf het ware nog mooier.

Comment

Ik sluit me hierbij aan. Goed gezien dat er een mooie reflectie was, maar je had idd beter het dak er helemaal opgezet, en zo veel mogelijk storende achtergrond ( het huis) eraf gelaten

Comment

zou hier een uitsnede van alleen de weerspiegeling maken, zonder die storende elementen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          zou hier een uitsnede van alleen de weerspiegeling maken, zonder die storende elementen.
          grt,bouk.
          Hier volg ik kan mooie zijn

Groeten

Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

hoi allemaal, zoiets als deze bedoelen jullie ,het heeft wel wat moet ik eerlijk wezen,

groetjes gijs
            Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Comment

Working...
            X