Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shari - fotoshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Shari - fotoshoot

    wat is dat toch met die mentaliteit hier , jullie denken dat alles zo maar afbreekbaar is , dat alles zo maar kan ....
    rommelige achtergrond kzit dan ook in een kraakpand .. ach ja, kga mss toch 10 keer nadenken wanneer ik nog een werk post ... afbreken kunnen ze hier ja , maar iemand verder helpen nee ....

    kga wel weer terug naar artbistro, deviantart en dergelijke !!! nogmaals merci voor jullie o zo overweldigende commentaar

    Comment


    • #17
      Re: Shari - fotoshoot

      Nerdifant, jij hebt besloten je vandaag (?) voor 50 % in te spannen.
      Nou, ik hoop dat in die andere 50 % wat meer positiviteit mag te vinden zijn, want je commentaar vind ik echt ondermaats.
      Mensen doen inspanningen om foto's te maken die ze leuk vinden, onderwerpen te kiezen die voor hen de moeite waard zijn.
      Enig respect en takt bij de commentaar lijkt mij te verkiezen boven een arrogante houding die je hier aanneemt.
      Maar vermoedelijke ben je bij de een of ander helft van je dagindeling de perfectionist, en de andere helft... ?

      En als commentaar op de bewuste foto's : ik vind ze best leuk om naar te kijken !

      Comment


      • #18
        Re: Shari - fotoshoot

        Oorspronkelijk geplaatst door celestinus Bekijk bericht
        Nerdifant, jij hebt besloten je vandaag (?) voor 50 % in te spannen.
        Nou, ik hoop dat in die andere 50 % wat meer positiviteit mag te vinden zijn, want je commentaar vind ik echt ondermaats.
        Mensen doen inspanningen om foto's te maken die ze leuk vinden, onderwerpen te kiezen die voor hen de moeite waard zijn.
        Enig respect en takt bij de commentaar lijkt mij te verkiezen boven een arrogante houding die je hier aanneemt.
        Maar vermoedelijke ben je bij de een of ander helft van je dagindeling de perfectionist, en de andere helft... ?

        En als commentaar op de bewuste foto's : ik vind ze best leuk om naar te kijken !
        Dank u voor uw reactie ... toch vind ik het echt jammer hoe hier gereageerd wordt..?? Op geen enkele website kreeg ik zo'n dergelijke eerste reacties. Reeds vele collega fotografen , ontwerpers en dergelijke wisten me te vertellen dat Belgium Digital aan het verzuren was door de vele oneerbare commentaren van enkele van hun leden.
        Jammer genoeg moet ik hier mee instemmen

        Comment


        • #19
          Re: Shari - fotoshoot

          Oorspronkelijk geplaatst door pépàslifecreations Bekijk bericht
          ontwerpers en dergelijke wisten me te vertellen dat Belgium Digital aan het verzuren was door de vele oneerbare commentaren van enkele van hun leden.
          Jammer genoeg moet ik hier mee instemmen
          je hebt gelijk hoor, commentaren als:
          best leuk om naar te kijken.
          super plaatjes.
          foto's voor mij zeer geslaagd.
          eerste foto vind ik prachtig.
          mooi gedaan.
          zijn allemaal verzurende BD comments!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Shari - fotoshoot

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            je hebt gelijk hoor, commentaren als:
            best leuk om naar te kijken.
            super plaatjes.
            foto's voor mij zeer geslaagd.
            eerste foto vind ik prachtig.
            mooi gedaan.
            zijn allemaal verzurende BD comments!
            grt,bouk.
            Dat zeg ik ook niet als je goed leest ! ach ...

            Comment

            Working...
            X