Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste natuurfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste natuurfoto's

Hoi,
    Wat vinden jullie van volgende foto's...
    Heb een 3-tal weken geleden mijn nieuwe Sony Alpha 300 aangekocht....

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Alvast bedankt voor de reacties.....

Re: eerste natuurfoto's

1: ontbreekt wat scherpte, jammer. Ook een veel gezien standpunt. Probeer es frontaal, van op zij, ...

2: spreekt me nie echt aan wegens inhoud.

3: vind ik een leuke foto!!!!

(tip: in bdsizer kun je ook dat icoontje afzetten als signature eh tenzij je 't natuurlijk gewoon graag ziet )
    2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

tnx voor de opmerkingen....
      Mag ik vragen wat je bedoeld met de inhoud van foto 2. Ik vind de foto "iets hebben" door het contrast tussen het water en de waterplanten...

Van de 3de foto was ik zelf verwonderd, daar het "bos" slechts uit een paar bamboestruiken bestaat. Vreemd wat het standpunt van je fototoestel kan doen!

Comment

De tweede vind ik de minste van de drie, omdat hij niet echt scherp is en je onderwerp teveel in het midden staat.
        Bij drie vind ik het vreemd dat de stammen uit het niets beginnen, maar er zullen zeker mensen zijn die dat zo wel tof vinden.
        De eerste vind ik de beste. De scherpte kan idd ietsje beter, maar voor iemand die nog maar zo kort met fotografie bezig is vind ik het toch knap. Zeker als je weet hoe moeilijk die beestjes te benaderen zijn.

Comment

Hm, inderdaad nu je het zegt Leen... het zou inderdaad mooier zijn als de eenden rechts onderaan zouden hebben gezwommen. Da's ook één van de regeltje waar men steeds op moet letten.
          De viervlek http://nl.wikipedia.org/wiki/Viervlek was eigenlijk vrij gemakkelijk te fotograferen, die bleef zeker 5 minuten zitten en je kon er ook niet langs kijken :-)
          Bedankt voor je reactie....

Comment

Working...
          X