Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloementjes en beestjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bloementjes en beestjes

Pioen roos

Roos

Mijn trots de scholekster
    - Camera Model: Nikon d60
    - Lens: 50-200 VR nikkor
    - Sluitertijd: auto
    - Diafragma: Auto
    - ISO: Auto

Nou dit waren een paar foto's van mij . Natuurlijk de volgende keer krijgen jullie een stuk minder foto's maar ik dacht ik laat jullie wat van mijn foto's zien

p.s opbouwende kritiek en tips en tricks zijn welkom
    Last edited by joostje; 9 juni 2009, 16:50. Reden: Omdat ik maar blijkbaar 3 foto's mag
    Met vriendelijke groet Joost Gabriëls
    Ik gebruik : nikon D60,18-50 mm vr nikkor lens, 50-200 mm vr nikkor lens,statief, soms mijn fujifilm s5700

Re: Bloementjes en beestjes

Lees maar als dit KLIK eens, 3 foto's max, zodra je anapast zal er wel reactie komen.

Comment

Aangepast
      Ik gebruik : nikon D60,18-50 mm vr nikkor lens, 50-200 mm vr nikkor lens,statief, soms mijn fujifilm s5700

Comment

nog een aanpassing: zorg ervoor dat ze 900 pixels breed zijn en dat ze 399 KB zijn als max... dan zullen er nog meer komen.

Ik heb een voorkeur voor die 2e. Spreekt me aan, al heb je de achtergrond niet mee.

Er is niets mis met es croppen ook Probeer es wat van die achtergrond weg te krijgen van de tweede, en de bovenkant van de eerste. voorwaarde is natuurlijk dat ze voldoende scherp zijn op 't groot formaat, wat uit deze 500 pixel varianten moeilijk af te leiden is.

begin!
        2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Die laatste is dat een echt foto? die vogel lijkt met photoshop ofzo gemaakt... zit weinig contrast in...
          ik vermoed waar dat die vogel vliegt er ook ergens ligt van af komt en dat der dan ook lichtere en donkerder plaatsen in moeten zitten???

anders Chapeau

Comment

Dat is 100 % onbewerkt
            de meeste mensen denken dat t bewerkt is en ja de vogel vloog

Comment

Working...
            X