Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mn begin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mn begin

Hallo allemaal ,

ik ben al een paar jaar lid van deze site, en heb eindelijk de tijd gevonden om hier ook eens iets neer te zetten.
    Ik heb intussen een site begonnen met al enkele voorbeelden van mn reisfoto's en enkele foto's genomen in de natuur.
    Ikzelf ben een simpele hobbyfotograaf.
    Natuurlijk vinden mn familie en vrienden mn foto's mooi, maar toch had ik graag ook eens van de mensen hier op Belgiumdigital hun mening gehoord.
    Zeg me gerust wat ik fout of goed doe.

alvast bedankt en groetjes Lorenzo

http://jalbum.net/users/urbanbruges/
    Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

Re: mn begin

Hallo,

Als je al een tijdje lid bent, zal je wel gemerkt hebben dat je hier een selectie uit je foto's plaatst. Niet enkel een link naar je site (wat zeker niet verkeerd is).
    Bij de geplaatste foto's kunnen mensen dan tips en opmerkingen geven. Dat is gemakkelijker dan te moeten verwijzen naar een onderdeel van een site.

Comment

Met alle respect, maar je schiet heel traditionele toeristische plaatjes.
      Volgens mij moet je dringend op zoek naar andere onderwerpen en standpunten, op zoek naar de ware aard van de fotografie. Niet enkel schoonheid vastleggen maar ook verhalen, inhoud.

Comment

ok , dan zal ik dat vlug doen , en idd misschien te veel vakantiegevoel in de foto's.
        maar iedereen moet leren he, en elke dag leer ik bij.
        Maar zowel negatief of positieve reactie wil ik horen.

alvast bedankt ,Lorenzo
        Nikon D50 - Tamron Aspherical LD XR Di II 18 - 200 met Cokin polarizatiefilter - Nikon AF-S Nikkor 18 - 105 1:3.5-5.6 G ED VR - Nikon Speedlight SB-24

Comment

Ik wil wel foto's plaatsen , maar vind niet goed hoe je het moet doen.

groetjes

Comment

als je een reactie post, vind je onder andere een icoontje "afbeelding invoegen", klik daarop en er verschijnt een pop-up schermpje.
            In dat schermpje plak je de link naar je foto (die ergens online moet staan).
            Het is eenvoudig.

Comment

Hier: http://www.belgiumdigital.com/infocu...nline_plaatsen vind je hoe je foto's op het forum kan plaatsen.

Comment

hopelijk lukt het me nu

Comment

Heb net even een bezoekje gebracht aan je website. En ik moet eerlijk bekennen: er zitten een paar goeikes tussen! Maar evenzeer een redelijk aantal die zeer vatbaar voor verbetering zijn.
                  Ik zou zeggen: post er hier een paar (als uw link goed lukt ) waarvan jij vind dat ze de moeite waard zijn. Dat oordeelt ook beter. (Mocht jij een kijkje nemen in m'n catalogen op m'n hd zul je ook een aantal minder geslaagden vinden, maar die ik toch bij hou omwille van sentimentele of persoonlijke waarde).

Go for it!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Niet elke foto moet volgens mij een verhaal vertellen. Foto's die mooie zaken goed tot hun recht laten komen spreken mij zeker evenveel aan. Net als foto's die een bepaalde sfeer weergeven.

En ik vind niet dat je al de foto's op jouw site kan bestempelen als 'traditionele toeristenfoto's'. Dan denk ik eerder aan foto's met een monument/gebouw in 't midden er op en landschapjes met een mens ervoor. Die zie ik op jouw site niet. Ik zie wel aandacht voor detail en compositie.

Er zitten hele mooie tussen vind ik. Maar 't is inderdaad moeilijk een algemene beoordeling te geven van alle foto's tegelijk, dus ik kijk uit naar je posts om specifieke foto's te beoordelen!
                    Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                    vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

De foto's zijn jammer genoeg nog niet zichtbaar. 'k Zie enkel rode kruisjes

Comment

Best niet linken naar een compleet album.

Doe als volgt:
                        1. kies een foto uit het album door erop te klikken
                        2. Rechtsklik op de foto en kies voor eigenschappen (onderaan de lijst als je met IE werkt)
                        3. Bij "Adres(URL) selecteer je de link volledig! (slepen met de muis van begin tot eind)
                        4. Hou de Ctrl-toest ingedrukt en klik op de C-toets ofwel rechtsklikken op de geselecteerde link en kies kopieren.
                        5. Ga naar dit forum en kies "Afbeelding toevoegen" en plak daar de link.

zo moet het werken, zie hieronder 1 van je foto's:

ik haal hem wel weg als het je stoort.

Greetz
                        Last edited by Zicolas; 10 juni 2009, 16:19.

Comment

nee hoor het stoort me niet dat je één van mn foto's hebt geplaatst.
                          Nu probeer ik in IE , normaal werk ik met opera en das waarschijnlijk de reden dat het me niet lukte.
                          Big Ben , Londen

Eifeltoren Parijs

Erotisch Museum Parijs
                          Last edited by Amber-Tgirl; 10 juni 2009, 21:46. Reden: foto werd niet afgebeeld

Comment

Working...
                          X