Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door dal en berg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Door dal en berg

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
    mooie foto
    ik wou dat ik daar was
    idyllische locatie
    maar........
    er valt nog héééééééél wat te zeggen over de signering rechtsonder
    ppfffffff, niet veel soeps en doet de foto geen eer aan

Voor wat het waard is, ik wou dat ik zo beelden kon vastleggen (maar ik kan ze wél n beetje upgraden in fotoshop he en mooi lijntje bij zetten )

greets

Lena
    Ik heb ze zo klein mogelijk willen houden omdat ik soms schrik van sommige signeringen
    die ik hier zie. Reuze joekels die drie vierde van de foto bedekken en liefst in een kleur die niets met gamme van de foto te maken heeft.
    Daarom ben ik kei jaloers op uw signering die u gebruikt
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Mooie compo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
        nu ga ik heel BD over mij krijgen maar ik vind dat de xxxD en de kitlenzen niet de diepte geven dat men bekomt met een xxD en een betere lens
        kan fout zijn maar dat is mijn gedacht
        Da's m.i. niet juist gedacht. Diepte heeft m.i. niets met de kwaliteit van de lenzen te maken. Hoe onderbouw je die theorie ?

Over de foto...
        Beter dan de vorige, maar er staat voor mij te veel op. De groene muur vooraan, zorgt tegelijk voor een leuke doorkijk, maar belemmert anderzijds het zicht in de diepte. Door de algehele scherptediepte, ook op de voorgrond, verliest de groene muur m.i. zijn functie van kader.
        De mensen in de foto kunnen als referentiepunt dienen om aan te tonen hoe groots het daar allemaal is, en dat doen die twee pietluttige mensjes, die daar in het midden onderaan staan op de achtergrond, het best.
        De mensen met afgekapte voeten op de voorgrond, staan er, op de manier waarop ze er nu opstaan, m.i. te veel op. Bovendien vallen ze dan nog samen met die die als referentiepunt moeten dienen. Ik denk dat als je nog even gewacht had, de foto veel beter kon zijn. De wandelende mensen kunnen mee voor diepte zorgen, omdat zij een kleurrijk pad kunnen zijn dat je mee volgt door de foto. Nu staan ze elkaar een beetje in de weg, en staat er nog een duo helemaal aan de kant, net niet genoeg in beeld. Da's een beetje een gemiste kans imho.
        Ik geef maar mijn idee en daarbij een paar dingetjes waar ik over denk als ik probeer zo'n foto te maken. Het is natuurlijk niet allemaal altijd mogelijk, en achteraf makkelijker gezegd dan gedaan.
        Het hoogtegevoel krijg je wel bij deze foto, door de twee mensen (die jammerlijk genoeg in het wit gekleed zijn). Er zit m.i. wel wat diepte in het beeld, maar de dieptewerking wordt m.i. onderbroken, daar waar de stroom stopt.
        't Is toch een uitnodigende foto, die aangeeft hoe immens het daar was, en een duidelijk beeld geeft van de omgeving.
        Conclusie... goed, maar als je even gewacht had, kon hij m.i. nog beter zijn. Het is een omgeving waar heel veel mee te doen is, maar tegelijk niet zo makkelijk te fotograferen.

Comment

Working...
        X