Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Door dal en berg
Collapse
X
-
-
Re: Door dal en berg
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk berichtna 1 minuut 20 % foto........
Sorry.......imageshack.....pffffffffff
Sorry.........imageshack........
RobbyMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtDeze is stukken beter dan de vorige
nikon stuff
Comment
-
Beter als de vorige maar voor mij niet meer dan een vakantie snapshot.
Het geeft voor mij nog steeds geen wow gevoel. Ik voel of zie geen diepte.
En de lucht is wat uitgebrand maar daar kan je weinig aan doen.
Groeten Vince
Comment
-
-
nu ga ik heel BD over mij krijgen maar ik vind dat de xxxD en de kitlenzen niet de diepte geven dat men bekomt met een xxD en een betere lens
kan fout zijn maar dat is mijn gedachtmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtnu ga ik heel BD over mij krijgen maar ik vind dat de xxxD en de kitlenzen niet de diepte geven dat men bekomt met een xxD en een betere lens
kan fout zijn maar dat is mijn gedacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtNa 2 sec 100% van de foto
Sorry.........imageshack........
Robby
Maar bij mij laadde de foto ook lekker snel, dus heeft daar niks mee te maken denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk berichtOmdat hij al in je cache stond, waarschijnlijk?
Maar bij mij laadde de foto ook lekker snel, dus heeft daar niks mee te maken denk ik.
en wat vind je van de foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtniets te cachen, nu ook weer
en wat vind je van de foto
Robby
Foto geeft me weinig dieptegevoel.
Misschien had je beter bij het water een laag standpunt aangenomen, en met een lange sluiter een mist gemaakt op het water, met een interessante compo.
De mensen op de voorgrond moesten er ook niet bij van mij.
Ik kan geloven dat het daar wondermooi is, maar hier valt meer uit te halen denk ik.
Btw, zie dit niet als slechte commentaar aub.
Comment
-
-
We moeten een referentie punt hebben.
De referentiepunten moeten er niet op staan
Ik weet het niet meer.
Men spreekt hier allemaal over dieptezicht
Het gaat hier niet om dieptezicht maar over hoogte zicht. Ik sta hier in een dal met mijn neus op een bergwand. Dan kan men toch niet van dieptezicht praten.
Wat ik denk dat het problem is en dat heb ik ginder ook ondervonden, het waterloopje is niet in verhouding met met de kloof. ik had het gevoel dat ik naar een zeer ver rieviertje aan het kijken was terwijl ik er bijna naast stond.
De kloof lijkt groter dan dat ze al is. Hier iwas duidelijk sprake van gezichtsbedrog. Iets waar ik niet alleen mee ben aan de comments te horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk berichtnu ga ik heel BD over mij krijgen maar ik vind dat de xxxD en de kitlenzen niet de diepte geven dat men bekomt met een xxD en een betere lens
Ik volg hier bij, ik heb het zelf ook al ondervonden
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Comment
-
mooie foto
ik wou dat ik daar was
idyllische locatie
maar........
er valt nog héééééééél wat te zeggen over de signering rechtsonder
ppfffffff, niet veel soeps en doet de foto geen eer aan
Voor wat het waard is, ik wou dat ik zo beelden kon vastleggen (maar ik kan ze wél n beetje upgraden in fotoshop he en mooi lijntje bij zetten )
greets
Lena---------------------------------------------------------------
Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
www.lenafotografie.be
Comment
Comment