Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nou, ik zou hem best graag wat groter zien..! (900 pixels op de langste zijde is toegestaan)
Mooie plaat..! Enige minpunt dat ik kan verzinnen is dat de stoep voor het pand net wat te "fel" is in vergelijking met de rest van de foto, maar dat is persoonlijk denk ik.
Bwa ik zal wel de enige zijn die die twee kasseien ziet klaar liggen om door die ruiten te keilen.
Ik zou eerder meer plaats geven naar links toe ('k ben nen tegendraadsen zeker?). En die twee kasseien...best laten voor wa ze zijn, of ge heft er U een breuk aan!!
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Panasonic Lumix TZ8
We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory
Comment