Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laatste mooie bloem aan de struik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• laatste mooie bloem aan de struik

Last edited by dieselke; 6 juni 2009, 16:50. Reden: verwijderen van reclame logo

Re: laatste mooie bloem aan de struik

Mooie bloem, mooie struik, maar wel een beetje scherpte tekort. En een EXIF zit er ook al niet bij, tsja, ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Mooie bloem, mooie struik, maar wel een beetje scherpte tekort. En een EXIF zit er ook al niet bij, tsja, ....
      vind ik nog zacht uitegedrukt... Ik vind niets wat wel scherp is...

blijven oefenen Alleen zo worden we beter!
      Last edited by Franciskine; 6 juni 2009, 17:51.
      2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

de gegevens zullen verloren gegaan zijn bij het uploaden ( zou geen andere reden kunnen bedenken)
        zal dan maar eens uitkijken om via een andere weg de foto's te uploaden.

Comment

Je kan de gegevens nog terug vinden in je originele foto en dan zelf even in je eerst berichtje hier plaatsen. Dat helpt anderen om je tips te geven.

Het is inderdaad even zoeken naar scherpte. Die zou op de mooie, grote bloem best liggen (in mijn opinie). De dof vind ik wel ok.

Comment

ik mis wel iets qua belichtind ? Is gelijk dat die bloem uit de foto springt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dieselke
              Allereerst mijn excuses voor de "duivelse" reclame die op de foto staat. Is niet mijn eerste foto waar het op staat vandaar dat ik er niet bij heb stilgestaan dat het niet mocht , zal ervoor zorgen dat bij de volgende foto's er niets opstaat dat aanstootgevend is. Weet niet of het voor de moraalridders iets uitmaakt , maar de reclame heb ik zelf er niet opgezet, komt sinds kort erbij bij het uploaden blijkbaar.
              Heb wel een klein vraagje , gaat het persoonlijk om reclame op de foto of om "de" reclame die op deze foto staat ??

degene die zich erdoor in hun gat gebeten voelen, nogmaals mijn excuses, zal niet meer gebeuren.
              grtz
              dieselke
              Er is nog altijd een testforum. Het is verboden om hier reklame te maken, zie reglementen. Het onderwerp van de reklame maakt het alleen maar erger. iedereen kan onse foto's bekijken ook kinderen. Als dit er opkomt bij het uploaden maak ik mijn bedenkingen over de site waar je dit doet. Als het je dan toch echt spijt haal dan deze foto weg, verwijder de reklame en post ze terug via een andere site.
              Wat ik niet begrijp, en daar heb jij niets mee te maken, dat de moderators op dit alles niet reageren en reklame over drugs toelaten
              Toon uw goede wil en verwijder deze reklame
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

reclame is verwijderd, nogmaals m'n excuses voor het ongemak

Comment

Dieselke, dank je wel hoor . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Wat ik niet begrijp, en daar heb jij niets mee te maken, dat de moderators op dit alles niet reageren en reklame over drugs toelaten

Robby
                    Conclusies worden toch wel altijd erg snel getrokken , vanaf het moment dat we op de hoogte waren, is dit in het moderator forum besproken, daar is een gezamelijke beslissing genomen, ( het duurt dus wel even vooraleer de meeste moderatoren online zijn geweest en een antwoord hebben kunnen formuleren.)
                    Daaarna is er direct contact geweest met de TS, die zo vriendelijk geweest is binnen het uur de reclame te verwijderen.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Conclusies worden toch wel altijd erg snel getrokken , vanaf het moment dat we op de hoogte waren, is dit in het moderator forum besproken, daar is een gezamelijke beslissing genomen, ( het duurt dus wel even vooraleer de meeste moderatoren online zijn geweest en een antwoord hebben kunnen formuleren.)
                      Daaarna is er direct contact geweest met de TS, die zo vriendelijk geweest is binnen het uur de reclame te verwijderen.
                      3 Dagen om te beslissen met de moderatoren, iets waarover de mod van begginerhoek direkt zelf kan beslissen als hij het reglement toepast
                      Zal wel een snelle conclusie zijn van mij!!
                      Robby

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                        3 Dagen om te beslissen met de moderatoren, iets waarover de mod van begginerhoek direkt zelf kan beslissen als hij het reglement toepast
                        Zal wel een snelle conclusie zijn van mij!!
                        Robby
                        Dergelijke zaken worden niet door één moderator beslist, 't is niet omdat iemand niet akkoord is met een post dat een moderator onmiddellijk actie mùoet ondernemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Dergelijke zaken worden niet door één moderator beslist, 't is niet omdat iemand niet akkoord is met een post dat een moderator onmiddellijk actie mùoet ondernemen.
                          8.3. Spam
                          Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan.
                          Het vermelden van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar je eigen non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden. We maken ook een uitzondering als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages en topics waarin info gevraagd wordt.
                          Fotomodellen kunnen maximaal één maal per kwartaal hun gratis diensten (TFP of TFcd) aanbieden in een topic.
                          Oproepen om te stemmen voor een welbepaalde foto in een fotowedstrijd zijn niet gewenst en worden als spam beschouwd.
                          http://forum.belgiumdigital.com/f87/...um-194394.html

Zoals ik reeds heb gezegd, de mod kan met dit reg. toch zelf beslissen of heb ik het mis. Zoja mijn verontschuldiging dan
                          Robby

Comment

Wanneer die url onder de foto had gestaan had de moderator die zeker verwijderd. Nu is er vriendelijk gevraagd aan de TS om die url van zijn foto te verwijderen. Nu was er alleen de mogelijkheid om de foto volledig te verwijderen, iets wat we toch zoveel mogelijk proberen te vermijden. De moderatoren die hier vrijwillig hun bijdrage leveren hebben ook een dagtaak te vervullen, dus het is niet abnormaal dat sommige dingen al eens wat langer duren. En we weten ook dat de reacties er eerder kwamen omdat de url naar iets verwees dat in Belgie illegaal is ....... maar in Nederland wel is toegelaten. En niet zozeer het feit dat het reclame was....

Comment

Over van een mug een olifant maken gesproken... amaai wat een gedoe, ik weet robby in jouw ogen kan ik niets goed doen en moet ik mijne mond houden omdat ik mijn foto's heb zitten uploaden op een site die jou niet aan staat, ik sta in jou boekje waarschijnlijk ondergebracht onder het woord junk. Maar om dan direct de moderatoren aan te vallen vindt ik dan toch een brug te ver, want ik heb persoonlijk een vriendelijk mailtje gekregen over de "fout" die ik gemaakt heb, heb daarom asap de foto's aangepast en een mailtje terug gestuurd naar de moderator en mijn excuses aangeboden.
                              Je kan toch niet verwachten dat de moderatoren elk gestart topic of elke comentaar 24 op 24
                              7 dagen op 7 in de gaten houden en dan heb ik nog niet eens gesproken over de mails die ze alle dagen binnen krijgen, zoiets is onmogelijk zoiets vraagt tijd dat moet je toch begrijpen?

En nu we toch een olifant aan't maken zijn robby, jij hebt niet goed gekeken in de topics, want in al mijn topics staan de foto's met dat logo, nu ga ik je een hoop werk besparen, je moet niet gaan terug kijken hoor, al mijn foto's zijn aangepast

ps: ik heb de mod en robby een mailtje gestuurd over de aanpassing en mijn excuses nogmaals aangeboden, van de mod heb ik een mailtje terug gekregen, van robby...

Comment

Working...
                              X