Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb sinds dinsdag een sony Alpha 300 gekocht. en het was gisteren zalig weer dus heb ik al eens wat probeersels getrokken. Ik weet het, het is zeker niet perfect maar we leren bij e.
Welkom op BD.
Je neemt foto's van een bepaald onderwerp, maar snijdt ze dan allemaal af
In het begin ook best rekening houden met de regel van derden (sterke ljnen/sterke punten).
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Voor mij persoonlijk zijn deze foto's al een hele stap vooruit tegenover vroeger. Natuurlijk zoals jullie zeggen zal ik nog heel wat moeten werken aan techniek en dergelijke. Na de de examens gaan we ons daar eens volledig opstorten ze !
Welkom op het forum Martus je beginners foutje is dat je maar 3 foto's per topic mag plaatsen als ik van u was zou ik snel het forum regelement eens lezen ook ivm je fotogrote en best 1 onderwerp
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Voila zie....ik had in de eerste reactie post gezegd van rekening te houden met de regel van derden en de bijkomende vierde foto (als hij dan al zou mogen blijven staan van de mod's) is een vorbeeld van goei compositie.....nog een beetje meer scherpte en ook de exifs meesturen...en gans de cirque zal met veel oefenen, boterhammen en tijd wel in orde komen.
Blijf insturen en doe zo voort.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Ja, deze heb ik vandaag getrokken. Alles eens uitproberen e. Jammer van het wisselvallige weer, anders kon ik buiten nog wat foto's gaan maken. Morgen mss
Ja, deze heb ik vandaag getrokken. Alles eens uitproberen e. Jammer van het wisselvallige weer, anders kon ik buiten nog wat foto's gaan maken. Morgen mss
en nu nog uwe 4e weghalen....
Ik kan me enkel aansluiten bij wat al gezegd werd. Beter letten op WAT je eigenlijk schiet, zodat het er ook op staat
En blijven oefenen, en blijven posten!
Eindelijk nog es iemand die wat doet met de comments die gegeven worden Er zijn er al een paar die gewoon weglopen omdat hun ego niet gestreeld werd
Om te beginnen zou ik mij eerst oefenen op de scherpte. Als die niet goed is dan is uw foto al voor 99% naar de vaantjes. Oefen ook het handmatig scherpstellen want dat is even belangrijk dan autofocus.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment