Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

station

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• station

Enkele foto's gemaakt in Antwerpen centraal. Sorry voor de kaders, maar dat moet voor school.

Contrast is misschien iets te hard?

Normaal waren ze allemaal in kleur, ma omdat het ik voor mijn vrijwerk een ''reeks aaneenhangende foto's'' moest hebben was ik genoodzaakt om ze in het z/w te zitten. (vermits ik de 2de foto getrokken had met 'n verkeerde wb)
    www.insidem.tk
    student

Re: station

Oorspronkelijk geplaatst door eatmylecture Bekijk bericht
    Normaal waren ze allemaal in kleur, ma omdat het ik voor mijn vrijwerk een ''reeks aaneenhangende foto's'' moest hebben was ik genoodzaakt om ze in het z/w te zitten. (vermits ik de 2de foto getrokken had met 'n verkeerde wb)
    Je bedoelt "een reeks aaneenhangende postzegels".
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Om te beginnen: groter posten. Als je zo klein post moet je naar de link gaan om ze te zien, en zo ga je niet veel commentaar krijgen.
      Ten tweede: je uitleg over verkeerde witbalans snap ik niet goed. Ik neem aan dat je fotografie studeert ( je sprak over een opdracht voor school), dan moet je toch weten dat je in RAW moet fotograferen, zodat dat nog gemakkelijk aan te passen is.
      Van de foto's vind ik de eerste de sterkste. De andere twee zeggen me niet zoveel. Maar ik ben dan ook zelf maar een beginner hoor.

Comment

Hallo,

Ik heb enkel de eerste eens goed bekeken en wat direct opvalt is dat de foto uitgebrand is. Heeft niets met het contrast te maken, wel met de instellingen van je fototoestel.

Vlug opnieuw proberen en wat groter posten .
        *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

Comment

Zo heb ik ze graag
          Kan ik mijn macrolens nog eens boven halen
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Zo heb ik ze graag
            Kan ik mijn macrolens nog eens boven halen
            Robby
            Ik heb voor het ogenblik geen budget voor een macrolens .Wat moet ik dan doen
            't zal niet kijken worden zeker
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              Ik heb voor het ogenblik geen budget voor een macrolens .Wat moet ik dan doen
              't zal niet kijken worden zeker
              mijn comment slaat op het te klein plaatsen hier op BD. Dit zijn al de kleinste foto's die ik hier gezien heb.
              Robby
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Foto's spreken me niet echt aan.. zeker de tweede niet.

Anderzijds weet ik ook niet wat de opdracht was dus houd ik verder mijn mond

Comment

Working...
                X