Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eum
deze is wel gene beginnershoek ma nen HOF voor mij!
Excuseer, maar wat is er dan zo uitzonderlijk aan deze foto
Ik vind het de zoveelste zonsondergang. Niet slecht, maar ook niet super, zeker geen HOF. Mijn idee.
Excuseer, maar wat is er dan zo uitzonderlijk aan deze foto
Ik vind het de zoveelste zonsondergang. Niet slecht, maar ook niet super, zeker geen HOF. Mijn idee.
Ik ben van hetzelfde idee..Less is more en dit is niet Less..
Dat oranje oogt mooi maar is te overdreven naar mijn mening en die verschilt nog wel eens van de anderen.Daarom zijn we hier he?
Als je dan toch bewerkt had ik die twee bootjes of boeien aan de horizon weg gesoept..
Ik als ik naar de hrorizon kijk dan zie ik een overgang die groenig en blurry is.Er is zeker een bewerking op losgelaten maar welke weet ik niet..
Mooie maar minder geslaagde poging vind ik.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Voor mij had je wat langer moeten wachten totdat de zon een stuk lager stond.
Je had zelfs mogen wachten totdat de zon de horizon raakt of nog lager.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Voor mij had je wat langer moeten wachten totdat de zon een stuk lager stond.
Je had zelfs mogen wachten totdat de zon de horizon raakt of nog lager.
Robby
sluit hier deels aan,maar dan was het risico groot dat die mannen al het hazepad genomen hadden,verder een mooi plaatje
Ik vind de compo zeker niet slecht. Misschien inderdaad mooier als de mensen meer bewegingsruimte vooraan hadden.
Maar die kleur... sorry, veel te oranje voor mij. Misschien was het effectief wel zo, dat wil ik niet tegenspreken of zo. Het is gewoon echt niet mijn ding.
Als je er toch een bewerking hebt op losgelaten, kan je misschien het origineel erbij plaatsen?
Comment