Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja hoor, best wel een lekkere opname
Persoonlijk had ik links de zon weggecropt zodat het onderwerp meer op een sterkere lijn kwam te liggen, nu staat deze helemaal centraal.
Jammer genoeg kan je om de zon te behouden rechts niks wegnemen want dan springt hij tegen de rand
Onderste bomen mag je ook wegclonen
Voor de rest top
Ik vind deze foto (als beginneling) super!!!
Artistiek bekeken he (technisch moet ik zelf nog veeel leren ), hij straalt voor mij warmte en energie uit!
Maar ik had graag die betonmolen een wip uit het kader gegeven...
greets
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Ik vind deze foto (als beginneling) super!!!
Artistiek bekeken he (technisch moet ik zelf nog veeel leren ), hij straalt voor mij warmte en energie uit!
Maar ik had graag die betonmolen een wip uit het kader gegeven...
greets
Lena
Lena kweet nie goed wat ik moet denken van die betonmolen , voor mij is het gelijk een twijfelgeval .
Had voor mij een goede foto geweest als het toestel met het wiel er niet had opgestaan
maar dat is dan persoonlijke smaak en daar moet je feitelijk geen rekening mee houden
Voor de rest, mooie lucht en silouette van het meisje
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Citaat: Dit is geen betonmolen op achtergrond, het is een baggerpont (trekboot voor baggerbuizen. Het meisje sprong van dit baggerpont naar de begane grond, ikzelf fotografeerde dit vanuit kikvorsperspectief.
Comment