Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Striped

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Striped

Graag jullie menig.

Bedankt,

Shooting Mode Aperture-Priority AE
    Tv( Shutter Speed ) 0.8
    Av( Aperture Value ) 16.0
    Metering Mode Partial Metering
    Exposure Compensation -2/3
    ISO Speed 100
    Lens EF-S17-55mm f/2.8 IS USM
    Focal Length 23.0 mm
    Last edited by beeldstabilisator; 31 mei 2009, 21:01.
    Go with the flow

Re: Striped

gebruik geen 18+ als dat niet moet
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Het is nogal een vreemde compo en doet me wat denken aan de tekeningen van M.C. Escher, daar weet je ook niet waar boven of onder is.
      Verder vind ik de kleuren een beetje flets.
      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

IK vind hier weinig Escher aan en ik denk dat je in dat gebouw wel interessantere platen kan schieten.

Groeten Vince

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
          Het is nogal een vreemde compo en doet me wat denken aan de tekeningen van M.C. Escher, daar weet je ook niet waar boven of onder is.
          Verder vind ik de kleuren een beetje flets.
          mee eens, ook mij eerste gedachte.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nxke, bouk

In welke richting hadden jullie gedacht om de kleuren op te frissen ? Een vreemde compo, wat bedoel je eigenlijk ? Is het de bedoeling dat bij gebouwen alle lijnen steeds recht (pas) staan?
            Ik heb deze compo gekozen daar het anders maar recht recht was. Kwestie van iets anders te doen.

DaVinzius,
            Gebouw was rondomrond afgeloten, maar dat kun jij niet weten natuurlijk.

Groeten, beeldsta
            Go with the flow

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldstabilisator Bekijk bericht
              In welke richting hadden jullie gedacht om de kleuren op te frissen ? Een vreemde compo, wat bedoel je eigenlijk ? Is het de bedoeling dat bij gebouwen alle lijnen steeds recht (pas) staan?
              Ik heb deze compo gekozen daar het anders maar recht recht was. Kwestie van iets anders te doen.
              Wat ik bedoel is dat de kijker even moet zoeken om zich te kunnen oriënteren. Mijn reactie is zeker niet negatief bedoelt.
              De tekeningen van M.C. Escher (bv. de eindeloze trap en de eindeloze waterval) zijn trouwens ook zeer boeiend en je raakt er niet op uitgekeken.

De kleuren mogen volgens mij wat meer pit hebben. Ik denk dat je met wat meer contrast en verzadiging al een heel eind komt. (Sorry maar ik ben geen PS-kenner)

grts, Nxke
              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Nxke,

Sorry, als het zo bij jou is overgekomen, maar ik heb het niet aanzien als een negatieve reactie, vroeg mij enkel af wat je bedoelde, hoe jij het zag?

Bedankt voor de reactie.

Gr, beeldsta.
                Go with the flow

Comment

Working...
                X