Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de tempel in petra (jordanie )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de tempel in petra (jordanie )

Re: de tempel in petra (jordanie )

Die ken ik van Indiana Jones precies :-)

Een gewone vakantiefoto vind ik het, meer ook niet
    Canon 5D2 en wat glas

Comment

Het onderwerp komt niet zo goed tot zijn recht en is eigenlijk wat onderbelicht, er mist ook wat scherpte.
      Misschien was het niet meer mogelijk om nog een stap achteruit te gaan, je onderwerp staat er zelfs niet helemaal op, en van veel toeristen werd het lijf afgekapt, dan was je beter gaan inzoomen om enkele details goed in beeld te brengen.

Comment

mocht de omgeving er ook op staan zou het beeld veel meer zeggen want ik meen dat deze tempel in een ravijn ligt (ergens gezien op geo),uitgehouwen in de enorme rotswand

greets
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

Comment

Een gewone vakantiefoto vind ik het, meer ook niet
          akkoord met KazzZ

Comment

Ik denk, als deze foto in portretstand was, het mooier had geweest. De bovenkant had er beter opgestaan en onderaan waren de mensen volledig, evenals de trap/verhoogje.

Comment

Een vakantiefoto...en eigelijk jammer want daar zit veel meer in dan wat je eruit haalde.(jammer dat Perta niet naast de deur ligt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                Een vakantiefoto...en eigelijk jammer want daar zit veel meer in dan wat je eruit haalde.(jammer dat Perta niet naast de deur ligt)
                Klopt... maar dan wel ook op een tijdstip dat er geen andere personen in je foto rondlopen....
                www.indetailfotografie.nl

Comment

Dat klopt maar dat heb je niet in de hand daar lopen altijd mensen in de buurt rond. Maar toch bedankt voor te kijken zo kan ik weer wat bijleren ben nog maar een beginneling.

Comment

Ik vind de mensen niet echt storend, maar je mag ze wel niet amputeren
                    Portretstand ware beter geweest
                    Verder mist de foto een beetje pit (levels aanpassen)
                    Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                      Verder mist de foto een beetje pit (levels aanpassen)
                      Als dit niet gaat kan je ook nog altijd eens op Auto contrast klikken verder Ik zou de tempel rechter zetten en een mooi kader er rond dan kan hij zelf nog aan de muur

Groeten

Joeri
                      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Working...
                      X