Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind dit geen slechte foto, mooi gebruik gemaakt van de groothoek.
jammer alleen dat de kat niet in focus is.
rommelige achtergrond stoort mij niet, hoort bij de stijl van de foto.
het stoeltje dat uit haar hoofd groeit is wel storend.
toffe foto, welke lens heb je gebruikt en wat was de afstand tot de poes? krijg je misschien niet gefocust van zo dichtbij?
Heb trouwens zelf zo 2 zwarte sjarels rondlopen hier ;-)
Idd jammer van de focus, met de kat in focus best leuk.
('t blijft natuurlijk wel een klassiekertje, naast alle koeien, paarden, schapen e.d. die genomen zijn bij een eerste uitstap met de groothoek)
toffe foto, welke lens heb je gebruikt en wat was de afstand tot de poes? krijg je misschien niet gefocust van zo dichtbij?
Volgens mij deze Sigma AF 12-24mm F/4.5-5.6 EX DG D
Miljaar waarom kon deze niet scherp zijn. Dat had weer eens iets anders geweest.
Blijven proberen totdat dit compo scherp is en je hebt een en originele foto.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
had de kat aangelijnd zat net niet vergenoeg weg denk dat er nog geen 2 cm tussen kat en lens heeft gezeten. had hem inprincipe goed gefocused alleen ...was het touwtje toch nog iets langer en kwam de kat te dicht bij
Miljaar waarom kon deze niet scherp zijn. Dat had weer eens iets anders geweest.
Blijven proberen totdat dit compo scherp is en je hebt een en originele foto.
Robby
ik zal de volgende keer zout op zijn staart leggen dan blijft hij beter zitten
Comment