Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn allereerste

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn allereerste

Heb me altijd wat afzijdig gehouden voor het posten van fotos want ik heb schrik voor de commentaar ...

Maar goed, we moeten ergens beginnen he ...

Ik heb eens iets geprobeerd - uw commentaar zou uitermate gewaardeerd worden

Re: Mijn allereerste

De scherpte had op het spiegelbeeld moeten liggen.

Groeten
    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlielima Bekijk bericht
      Heb me altijd wat afzijdig gehouden voor het posten van fotos want ik heb schrik voor de commentaar ...
      Voor commentaar moet je geen schrik hebben hoor, je kan er enkel iets van opsteken.

Bij deze foto had de scherpte inderdaad op het spiegelbeeld moeten liggen.
      Je mag ook iets groter posten, (900 pixels op de langste zijde) dat maakt het beoordelen wat makkelijker.
      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Bedankt voor de reacties ...

Ik heb zitten twijfelen over die scherpte in de spiegel of op het kind zelf ...

Uiteindelijk heb ik dan gekozen voor het kind zelf (blijkbaar fout dus) met in het achterhoofd "de mens als wezen heeft zowiezo een troebel perspectief" ... beetje kunst dus

Comment

scherpte op de spiegel is al gezegt
          de creativiteit kan mij wel bekoren
          mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Toegegeven de scherpte op de spiegel is idd de meest voorkomende benadering van dit beeld, edoch dit hier vinnik helemaal niet verkeerd...zeg maar een andere "insteek"
            Voor mij een goeie poging, die ik( maar wie ben ik,) zou croppen tot net haar hand er nog opstaat en tot het rode elastiekje er niet meer opstaat.
            Just my 32 cents.
            Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrieHard Bekijk bericht
              Toegegeven de scherpte op de spiegel is idd de meest voorkomende benadering van dit beeld, edoch dit hier vinnik helemaal niet verkeerd...zeg maar een andere "insteek"
              Voor mij een goeie poging, die ik( maar wie ben ik,) zou croppen tot net haar hand er nog opstaat en tot het rode elastiekje er niet meer opstaat.
              Just my 32 cents.
              Hier vind ik me volledig in.
              Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
              vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
              X