Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vergane glorie in Vlissingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vergane glorie in Vlissingen

1/250 - f11 - iso 400

nog eens een poging tot .......
    alle commentaar en tips zijn welkom
    groetjes Ingrid

Re: vergane glorie in Vlissingen

hoi vind het best een foto die iets in zich heeft ,mits je een iets lager standpunt in genomen zou hebben ,vind het nu teveel wrak en te weinig zee hebben ,had liever gezien waar het wrak vandaan kwam ,groetjes gijs
    Nikon D7100 Nikon 50mm f1.4 Nikon 70-200 f4 Nikon 18-140 F3,5-5.6 Sigma DG 150-500 f5-6.3 os sb600

Comment

zeer mooie plaat, compositie, belichting en kleur zijn prima. Maar waarom iso400, een diafragma stopke groter en iso 100 en je zit nog op 1/125 sec. Is genoeg om de beweging van het water te bevriezen en de kwaliteit wordt veel beter.
      scherpstellen op het midden van de rand van de boot.
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

Comment

Bedankt voor de tips, volgende keer eens uittesten hopelijk ligt het bootje er nog bij ons volgend bezoek. die iso 400 is gewoon vergeten werk, niet aangepast beginners fout zullen we maar zeggen, Thanks Ingrid
        groetjes Ingrid

Comment

Prachtig compositie vind ik dit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gijsbert27 Bekijk bericht
            hoi vind het best een foto die iets in zich heeft ,mits je een iets lager standpunt in genomen zou hebben ,vind het nu teveel wrak en te weinig zee hebben ,had liever gezien waar het wrak vandaan kwam ,groetjes gijs
            idem
            Maar de foto heeft wel iets.
            Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

Een zeer goeie poging en een wrakje vind ik altijd een leuk onderwerp.
              Goeie compo en kleuren.
              Maar er is wel iets mis met de scherpte ? Ik kan de pixels zien !
              Let maar es op de rand van de witte plank aan het wrakje. Die lijkt wel gekarteld.
              Komt misschien door het verkleinen ?
              Misschien weten anderen de oorzaak ...
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jave Bekijk bericht
                Prachtig compositie vind ik dit!
                ik ook, maar m.i. teveel verscherpt
                goede opbouw en mooi gekadreerd
                mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Mijn voorgangers volg ik probleemloos, behalve wat kleur betreft, de zee is niet zo bruin, hier in België toch niet aan onze Belgische kust.
                  De compo zit dus wel ok, met die paaltjes als pseudo horizon...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gijsbert27 Bekijk bericht
                    ik volg ook mijn voorgangers, leuke foto maar met veel meer potentieel, vooral dan door wat Gijs zegt!! Door die benen gaan
                    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Comment

dit zijn eigenlijk de originele kleuren, maar vond die omzetting naar antieke kleur wel passen bij het onderwerp
                      antwoord op Cheeta en Frie01 >> heb hem zeker niet verscherpt, 't zal misschien aan de iso 400 liggen.
                      bedankt voor al die toffe reacties en de tips zal ik zeker in acht nemen, ook bij mij volgend bezoek aan Vlissingen, Thanks Ingrid
                      groetjes Ingrid

Comment

Working...
                      X