Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caesar terug in Tongeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Caesar terug in Tongeren

Hallo, vorige week als figurant mee gedaan in een reclamespot voor het Gallo Romeins museum in Tongeren. Bij de foto waar Sijn Meuris tegen de donkere achtergrond staat vond ik zijn haardos te licht van kleur, tips? Graag jullie mening.

Groetjes, Jos

Re: Caesar terug in Tongeren

gegroet Tongenaar,ik ben er ook ene wel uitgeweken weliswaar maar roots blijven roots hé.
    de eerste foto op zich is zeker niet slecht,wat stijn Meuris betreft,denk ik dat deze het zonlicht daar volle bak op zich kreeg , of vergis ik mij??

grtjs

jeannot

Comment

Bij de eerste vind ik de balk een storend element, ik zou hem eraf snijden.
      De tweede zegt me weinig.
      De derde : tja dat is overbelicht en uitgebrand. Stijn zijn voorhoofd bevat nog weinig informatie vrees ik In overdrachtelijke zin dan, je krijgt dit niet meer echt goed.
      Ik vrees dat deze genomen is in auto-mode, waarbij de belichting een gemiddelde waarde heeft gehanteerd.
      fotosite

Comment

zou bij de eerste de hele bovenkant eraf halen, alleen die balk met die benen eronder is prachtig.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

[QUOTE=gNo;2253964]gegroet Tongenaar,ik ben er ook ene wel uitgeweken weliswaar maar roots blijven roots hé.
          de eerste foto op zich is zeker niet slecht,wat stijn Meuris betreft,denk ik dat deze het zonlicht daar volle bak op zich kreeg , of vergis ik mij??

grtjs

jeannot[/QUOTE

Het was een bewolkte dag met af en toe zon, dus dat kan wel maar zij hadden zelf ook veel extra belichting mee. Wat mijn roots betreft, ik ben ingeweken van uit een dorp in groot Tongeren, maar voel me hier toch ook "nen echte"

Comment

Working...
          X