Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Contrabassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Contrabassen

Een foto uit een reeks die ik heb gemaakt met een geleende Nikon D90.
    Gelieve jullie mening te geven! Ik had eerst gedacht om die podiumelementen een beetje weg te knippen, maar dan gaat er eigenlijk een deel van die diagonale lijn verloren en die vond ik net tof...

Re: Contrabassen

Volledig kleur had beter geweest.

Het is ook vrij slordig gedaan, op de tribune zijn nog plekken in kleur
    http://www.stes.be

Comment

leuk idee
      into minimal techno

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door St3S Bekijk bericht
        Ik vermoed dat het gewoon grijze podiumelementen zijn en een zwarte vloer....

Ik vind het in elk geval een interessante foto.
        Zou een sterker beeld zijn zonder podiumelementen, enkel de vloer, maar dit is wel écht.
        Ik zou eens proberen bovenaan te croppen zodat de lichtere bovenkant van het hoogste element weg is.
        Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
        vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door St3S Bekijk bericht

Ik heb niks nabewerkt, dus er zijn inderdaad nog stukken in kleur zoals die plakband en sticker. Ik kon moeilijk even het podium opkruipen om alles te kuisen :-)

Ik vind het in elk geval een interessante foto.
          Zou een sterker beeld zijn zonder podiumelementen, enkel de vloer, maar dit is wel écht.
          Ik zou eens proberen bovenaan te croppen zodat de lichtere bovenkant van het hoogste element weg is.
          Dankje! Ik had het ook liever zonder podiumelementen gezien en als ik iets meer ervaring heb kan ik er misschien een beetje mee spelen om die weg te moffelen of te photoshoppen. Hoe dan ook, ik zal er volgende keer meer aandacht aan besteden!

Comment

Ik heb ook het idee dat de foto sterker wordt als je net die bovenste trede erafhaalt.
            fotosite

Comment

Working...
            X