Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW e46ci

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BMW e46ci

Hallo,

ik ben nieuw op dit forum,en post hier een foto van mijn bolide.
    graag had ik geweten wat ik aan de foto kan verbeteren,deze is met een SONNY Cyber-shot getrokken.
    Niets speciaals denk ik .

Re: BMW e46ci

welkom op BD zou ik zeggen,dat is idd nogal een bolide
    3 goeie plaatjes als dit voor de eerste keer is,enkel de eerste is wat krap tegen het dak afgesneden,voor de rest zijn ze voor mij goed

Comment

Prima foto's
      Ik had wel voor een andere omgeving gekozen, grijze auto in grijze omgeving werkt niet zo goed.
      http://www.stes.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        welkom op BD zou ik zeggen,dat is idd nogal een bolide
        3 goeie plaatjes als dit voor de eerste keer is,enkel de eerste is wat krap tegen het dak afgesneden,voor de rest zijn ze voor mij goed
        ik volg hier volledig
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

Comment

Hierse, BB'er..
          Knappe foto's van een knappe bumper
          Canon 5D2 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door St3S Bekijk bericht
            Prima foto's
            Ik had wel voor een andere omgeving gekozen, grijze auto in grijze omgeving werkt niet zo goed.
            THX DUDE , dat is al een flinke opsteker wat je daar zegt.
            Ik moet dus meer naar een donkere achtergrond gaan .

Comment

Ik vind de grijze auto in een grijze omgeving net wel mooi.

Comment

Ziet er goed uit Rob; ik vind de 3de de beste

groetjes
                Sam

Comment

Alle drie de foto's zijn goed scherp, mooi van kleur! Hieronder mijn bedenkingen per foto zoals ik het ervaar Niemand hoeft hiermee akkoord te gaan hoor

Foto 1: Vind ik de beste, de aandacht wordt gevestigd op de auto, er zijn voor mij (bijna) geen storende elementen, enkel de rode brandslangkast (misschien shoppen?). Jammer dat het dak bijna tegen de kader van de foto plakt. De grijze omgeving stoort mij hoegenaamd niet. Het vormt één geheel, allemaal zeer proper, nieuw,... misschien is klinisch het woord dat ik wil gebruiken, maar dan zeker wel in de goede zin.

Foto 2: Ook een mooie, maar voor mij vraagt deze foto om een centrale, symmetrische opstelling. Aan beide zijden van de wagen evenveel plek op de foto. De lijnen in het dak symmetrisch,... (misschien ben ik nu een tikkeltje te precies en is dat niet mogelijk ter plaatse daar).

Foto 3: Een goed gelukte foto van een wagen in een parkeergarage voor mij, niet meer, niet minder. Er zou meer plaats voor de wagen mogen zijn dan erachter. De achtergrond is iets te storend en leidt mijn aandacht voortdurend van de wagen weg.

Comment

Even wat houten frames in elkaar knutselen,doek er overheen spannen en je hebt je studio compleet.Tenslotte heb je in die garage alle ruimte en de verlichting hangt al... Alle gekheid op een stokje:mooie wagen,goede foto's,alleen nu nog zorgen voor een andere achtergrond en het geheel ziet er al een stuk flitsender uit !
                    Tomorrow is what you make of it.....
                    MSP @ iStock

Comment

Knappe klinische propere reeks, maw passende achtergrond, scherp en prima compo, op de ruimte boven het dak van nr 1 na
                      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                      www.cromagnonman.be

Comment

niets speciaals,zoals je zelf al wist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door citygirl Bekijk bericht
                          niets speciaals,zoals je zelf al wist
                          tegen beter weten in,1 draadje op tien mag dat zeggen
                          maar kwalitatief zijn deze toch goed zenne

grtjs,

jeannot

Comment

De foto's zijn goed. Wat de eerste betreft, sluit ik me aan bij Sannepoes, maar ik zou me daar toch beperken tot de wagen, en de ruimte rechts met het felle licht toch wegcroppen.
                            In de tweede zit m.i. meer in. Je kan gaan voor centraal, wat misschien aangewezen is, maar gebruik ook de lijnen op de grond en in het plafond. laat deze vertrekken uit de hoeken zodat ze voor diepte in het beeld zorgen en hij nog makkelijker kijkt.
                            De derde kijkt op één of andere manier het minst lekker van de drie. Ik denk dat het ligt aan de ruimteverdeling rond de wagen. Ook daar zit volgens mij meer in door de palen en vlakken te laten meespelen in de compo.

Comment

Working...
                            X