Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Escada de Lisboa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Escada de Lisboa

    Oké laat maar komen.

    18mm F6.3 1/250sec ISO 200








    18mm F/8 1/250sec ISO 200






    35mm F4.5 1/250 sec ISO 100

  • #2
    Re: Escada de Lisboa

    Alfama?
    Ik vind foto nummer twee erg mooi....ik ken deze straten erg goed...je hebt deze mooi vastgelegd. Er zijn echter NOG pitoreskere plekjes daar te vinden
    Van de derde foto zou ik twee traptredes croppen.

    Comment


    • #3
      Re: Escada de Lisboa

      Vooral je eerste mist een aandachtspunt vind ik, zoals een straatmuzikant op de trappen. Je tweede vind ik de beste van de drie, goeie compositie.
      In je derde kamp je duidelijk met het harde zonlicht, in zo'n situatie heb je dat natuurlijk niet te kiezen. De aandacht gaat vooral naar de jongen zijn nek die feller belicht is dan het gezicht.


      Groeten
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Escada de Lisboa

        De tweede spreekt mij het meest aan, door de compositie en de kleuren. De derde valt tegen door de verkeerde lichtinval, maar zoals al gezegd, weinig aan te doen. Hopelijk heb je ook wat centen in dat bakje laten vallen De eerste vind ik minder dan de tweede, minder interessant maar de kleur is ook minder mooi dan in de tweede, en in de lucht zie ik rare veegjes of zo, weet niet goed wat het is?

        Mooie opnames, blijven posten!

        Comment


        • #5
          Re: Escada de Lisboa

          Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht
          De tweede spreekt mij het meest aan, door de compositie en de kleuren. De derde valt tegen door de verkeerde lichtinval, maar zoals al gezegd, weinig aan te doen. Hopelijk heb je ook wat centen in dat bakje laten vallen De eerste vind ik minder dan de tweede, minder interessant maar de kleur is ook minder mooi dan in de tweede, en in de lucht zie ik rare veegjes of zo, weet niet goed wat het is?

          Mooie opnames, blijven posten!
          ben ik het volledig bij eens

          Comment


          • #6
            Re: Escada de Lisboa

            3 vind ik de beste.
            Wel jammer dat de jongen er niet helemaal opstaat
            http://www.stes.be

            Comment


            • #7
              Re: Escada de Lisboa

              De eerste 2 foto's zijn genomen in Alfama foto 3 op de trappen van Santa Justa Elevator. De vlekjes op foto 1 waren mij nog niet opgevallen, en ja nu je het zegt bij nr. 3 is de nek te fel belicht. Bedankt om te kijken en door jullie beoordeling heb ik weer wat bijgeleerd.

              Comment

              Working...
              X