Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste kiekjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste kiekjes

    Hallo iedereen,

    Ben nieuw hier en wou wel eens weten wat jullie van mijn eerste fotokes vinden. Kritiek en tips meer dan welkom ...

    [IMG][/IMG]
    F3,2 1/250 iso 100



    Panasonic DMC-F18
    Mr_Bright is all around

  • #2
    Re: Eerste kiekjes

    Eerste foto had ik precies iets meer willen zien van de tak..
    2e foto vind ik al heel knap wat je doet met de zon!
    Canon 5D2 en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Eerste kiekjes

      Eerste mist toch wel wat scherpte en/of scherptediepte. Als dan het licht nog fout zit, op de achtergrond, dan komt het onderwerp er niet genoeg uit.
      Tweede vind ik goed gezien, en goed gemaakt. Heel sfeervol. Een kleine verbetering kan m.i. nog zijn dat je allebei de bomen ongeveer even ver van de kant zet.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste kiekjes

        de eerste vind ik niet crispy scherp zoals het ijs dat erop staat, en jammer dat de kleuren gedempt zijn doordat het onderwerp in de schaduw hing (denk ik)
        De twee vind ik heel knap, enig puntje ik had persoonlijk die donkere driehoek linksonder eraf gelaten
        geupgrade naar Nikon D80, Nikkor 18-200 , Velbon CX-560

        Comment


        • #5
          Re: Eerste kiekjes

          Oorspronkelijk geplaatst door Desnelders Bekijk bericht
          de eerste vind ik niet crispy scherp zoals het ijs dat erop staat, en jammer dat de kleuren gedempt zijn doordat het onderwerp in de schaduw hing (denk ik)
          De twee vind ik heel knap, enig puntje ik had persoonlijk die donkere driehoek linksonder eraf gelaten
          En de schaduwpartij van de boomstam ? Zij speelt toch ook mee in de compo, niet ?

          Comment


          • #6
            Re: Eerste kiekjes

            idd maar ik zou persoonlijk een klein beetje van die schaduwen opofferen om het stukje gras eraf te laten, just my 2 cents
            geupgrade naar Nikon D80, Nikkor 18-200 , Velbon CX-560

            Comment

            Working...
            X